Annons:
Etikett13-var-köper-man-barf
Läst 2581 ggr
HeleneAndreasson1988
3/6/13, 5:35 PM

BARF Trollhättan??

Hej, finns det någon BARF:are i Trollhättan området?? 

Vart köper ni eran BARF i så fall? 🙂

Varma Hälsningar Helene Andreasson Glad SE*Beautiful Stars

Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll

Annons:
Gizza
3/9/13, 10:50 PM
#1

Uddevalla här, räknas det? :-P Jag köper hundens foder i vanliga matbutiker (ica, willys, coop osv) då han äter detsamma som mej i stort sett :-) Har även köpt fryst färskfoder i zooaffär för de tillfällen då det behövs! För min del valde jag bravo ox som är så gott som nermalt oxkött Fläskkarre, grishjärta, kyckling mm finns på ica maxi

HeleneAndreasson1988
3/10/13, 2:15 AM
#2

#1 - Det räknas allt inte långt där emellan inte 👍 Tack för ditt svar!

Okej 🙂 alltid intressant och veta hur personer som BARF:ar köper sina ingredienser.

Varma Hälsningar Helene Andreasson Glad SE*Beautiful Stars

Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll

Gizza
3/10/13, 11:35 PM
#3

Googlade runt lite igår å såg att d fanns nått ställe i ucklum som var återförsäljare av något BARF foder.
Barf för mej är dock det renaste man kan hitta och bör således oxå vara lätt att få tag på!

Tänkt prata med en bekants granne som är bonde ifall han har att tillgå ibland, även luska reda på om nån väns vän är jägare så kan man nog få tag på en del därifrån oxå då det är säsong =)

Egentligen bör man ju vända sej till polisen och be dem dirigera en vidare till den/de som avlivar skadat vilt (typ trafikolyckor mm) för att höra om man kan få något därifrån

Gränserna sätter man bara själv om vart och vilka man kan fråga =)

Mischa
3/11/13, 10:56 PM
#4

Det finns en tjej som säljer djurdelar/kött/färskfoder för hund och utgår från torslanda, men jag vet inte alls hur långt hon kör eller hur tjänsten ser ut, hemsidan är minst sagt informationsfattig.

Men jag tror hon finns på facebook också.

http://hundmatbilen.se

≧◔◡◔≦

jess73
3/16/13, 11:40 PM
#5

Hej trollhättan!

mitt namn är jessica och driver hundmatbilen.se det e en turbil som kör runt i västra götalands län och levererar Barf/ färskfoder . nu e hemsidan under  en omstrukturering  och är lite tråkig och snurrig , den kommer dock bli klar inom kort . ja kör både till trollhättan , torp uddevalla  . och vänersborg mvh jessica

Mischa
3/16/13, 11:42 PM
#6

Tack för den positiva infon Jessica!

≧◔◡◔≦

Annons:
jess73
3/16/13, 11:46 PM
#7

Hej alla  Barfare!

jag kör hundmatbilen.se som e en turbil som kör runt  i västragötalands län  var 14 dag på beställning av olika kunder runt om . levererar/ barf / färskfoder . samt olika tugg och tillbehör. jag håller på gör om min hemsida men den kommer bli klar inom kort v14 2013 . vid frågor  ring mig på 0700620828 så svarar ja på dom frågor ja kan mvh jessica

jess73
3/17/13, 4:54 PM
#8

Hej!

hundmatbilen .se kör till trollhättan och levererar Barf.

HeleneAndreasson1988
3/17/13, 6:25 PM
#9

#8 Hej 🙂

Vad bra! Jag vill jättegärna bli din kund till vintern när jag får hemma mina två Ragdolls!! Vill föda upp dem på BARF och ditt sortiment är helt underbart bra!!!

Varma Hälsningar Helene Andreasson Glad SE*Beautiful Stars

Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll

Upp till toppen
Annons: