Annons:
Etikett01-börja-barf-a
Läst 1964 ggr
Chese
9/19/12, 6:58 PM

kontakt

Nu när jag troligtvis förlorat min bästa vän som barfar sina djur har jag ingen som jag kan ha hjälp av via msn/ mail osv. Så jag undrar om någon vänlig själ kan hjälpa mig då jag känner mug vilsen hur man gör osv.

Annons:
BARFmycat
9/19/12, 7:07 PM
#1

Det kanske underlättar om du bara skriver dina frågor som trådar här så kan alla hjälpa till med att svara? Fördelen med det är ju att du får många olika perspektivGlad

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

vinteralvan
9/19/12, 7:13 PM
#2

Du är så välkommen här, det är bara att skriva så fort du undrar över något. Har du katt eller hund?

Chese
9/19/12, 7:13 PM
#3

Nä men mer hur jag ska börja o sen veta hur ofta jag ska ge av en sak o att min hund får i sig det den ska ha o att den inte får för mycket av saker osv o vad man inte ska ge osv. I början vill jag köpa kött på mataffär. Min hund fick prova ett revben med mest fett på från nöt har jag för mig som hon åt upp hela på. Men hittar inge revben på willys te.x hon gillar inte kycklinglever och inte kött av nöt. Hon slickar bara på de o sen struntar hon i det. Men kycklinghjärta gå ner :). Eftersom hon är 9 år o börjar bli gammal sa min kompis att de e bra med fett för lederna. Så nu har jag iofs köpt fläskkarre o fläsk någonting med ben utan kryddor o marinad svenskt

Upp till toppen
Annons: