Annons:
Etikett01-börja-barf-a
Läst 2035 ggr
Spoket
3/31/12, 8:06 AM

Föredrag?

Jag och några vänner har diskuterat mycket om vad det är vi ger våra kattor att äta, allt torrfoder och blötmat vad innerhåller det? Så vi har pratat om BARF men vi kan inget om det. Så till min fråga! Finns det någon i Skåne som håller på med BARF och brinner för det och skulle tänka sig att prata om det?Tungan ute

Skulle bli mycket glad för ett positivt svarSkrattande

Annons:
BARFmycat
3/31/12, 8:56 AM
#1

Oj, jag hade gärna ställt upp men jag bor ju mellan Hudiksvall och Sundsvall.. Hoppas ni hittar någon!

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Silvestris
3/31/12, 2:33 PM
#2

Jag arbetar med att bla. föreläsa om nutrition och BARF, ni får gärna kontakta mig.

Spoket
4/4/12, 5:16 AM
#3

#2  Jag har försökt att kontakta dig men vet inte om jag har gjort på rätt sett , du kan nå mig via mail.

mainecoon@bisus.se

Glad

Silvestris
4/4/12, 9:17 AM
#4

Jag har fått ditt PM. Jag har bara haft lite körigt med sjukt barn och möten så jag har inte hunnit kontakta dig.

SE*EndlessOceans
5/2/12, 1:22 PM
#5

Finns det någon i västra götaland som skulle vilja komma och föreläsa för billingebygdens kattklubb om BARF? jag är aktivitetsansvarig i klubben och jag skulle tycka att det vore en jättebra aktivitet=)

BARFmycat
5/2/12, 7:31 PM
#6

#5

Skulle jättegärna göra det, men då jag bor så långt bort så blir det lite för kostsamt för mig att åka, om inte klubben står för resan då.

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Annons:
Upp till toppen
Annons: