Funktioner på BARF iFokus
Hej hej alla medlemmar!
Vill bara upplysa er och berätta om två funktioner på BARF iFokus, Anmälning av inlägg och och anonyma inlägg.
Anmälning av inlägg och kommentarer kan alla som har iFokus Insider göra (varför vet jag inte, personligen tycker jag att alla borde ha rätten att göra det), och det gör man om man tycker att inlägget är olämpligt eller stötande. Underst i inlägget/kommentaren finns alternativen Bra inlägg, Anmäl, Kommentera (endast inlägg), och då klickar man på "Anmäl". På BARF iFokus krävs det 2 anmälningar för att kommentaren automatiskt ska tas bort. Den som skrivit kommentaren får då ett PM om att kommentaren tagits bort och en skriftlig varning.
Har man inte iFokus Insider men vill anmäla ett inlägg/kommentar så kan man alltid vända sig till mig eller Medarbetare för att göra detta.
Den andra funktionen är att man kan välja att skriva anonyma inlägg, det krävs fortfarande att man är medlem på iFokus för att kunna göra detta. Anonyma inlägg kan vara bra om man har en fråga som man inte vill ska kopplas samman med en själv personligen, vilket kan vara ett bra sätt att få folk att våga fråga sådant som de annars kanske skulle dra sig för. Man kryssar bara i längst ner i inlägget, precis ovanför "Publicera"-knappen att man vill posta inlägget anonymnt.
Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~