Annons:
Etikett03-katt
Läst 2779 ggr
Mysjka
3/18/11, 1:48 PM

[k] Taurintillskott

Jag ger mina katter barf på lammkött pga att den ena är allergisk mot en massa olika saker (men inte lamm). Har nu haft lite problem med att få tag i lammhjärta, har beställt på Willy's men deras leverantörer har inte haft något hemma.

Därför fundrerar jag på om det kanske kan vara bra att ha något taurintillskott hemma som backup, och undrar ifall någon har något tips på taurintillskott som är bra och gärna var man kan köpa det.

Annons:
Silvestris
3/18/11, 5:35 PM
#1

Vitaviva.com säljer bla. taurintillskott. Kan säkert finnas i andra hälsokostaffärer också.

[Neko]
2/21/12, 9:22 PM
#2

Om du bor i sthlm vet jag att de har lammhjärta på hemköp vid älvsjö station. och mycket annat roligt ur barfsynpunkt och till himla bra priser :)

[Linda240]
2/22/12, 6:06 PM
#4

3 hur mycket ger du av det?

sarae
2/22/12, 8:54 PM
#5

#3 nu barfar jag iller och inte katt, men det blir ca en knivsudd av pulvret per iller i taurinfattiga måltider (vanligtvis bara om de inte fått måltider med "bra" taurin innehåll under en tid p.ga te.x dålig tillgång av hjärta)

Katti
2/23/12, 12:18 PM
#6

#2, så synd att jag inte visste det i lördags! Ska lägga det på minnet till nästa besök i storstan i alla fall! Tacktack Skrattande.

#5, så illrar kan inte heller bilda taurin själva? Det visste jag inte!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: