Annons:
Etikett22-övriga-frågor
Läst 2259 ggr
Emaljoh4
12/28/11, 4:51 PM

Vilket färskfoder tycker du är bäst?

Vilket färskfoder tycker du är bäst innehållsmässigt? Mest likt barf skulle man nog kunna säga.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Annons:
wesdi
12/28/11, 5:22 PM
#1

hm, gick bara att rösta på ett märke…

Flört De som är mest likt Barf torde vara kött-kross varianterna som bl.a. Nordic och Bravo har… är som sagt bara kross av något slags kött….resten tillsätter man själv.

Men menas *färdigt helfoder* så…. tycker jag Nordic och Bravo är bra. V&H är också bra.

//Lena

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

Chanku
12/28/11, 6:36 PM
#2

VoH tycker jag är bäst, inget spannmål eller andra vegetabilier :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Heffipeffi
12/28/11, 8:43 PM
#3

Brukar köra med Nordic om jag av ngn anledning inte kan barfa, t ex om jag lämnar hundarna på hundpensionat, Men mest lik Barf är Vom og Hundemat. Alla andra foder har tillsatt en ganska stor del spannmål.

pius314
1/1/12, 10:02 AM
#4

Jipotimas som bara är kött (skrov) och thats it. Men deras vom luktar mer än andra så det köper jag just nu från zoo-produkter. Har dock hittat ett slakteri som jag ska få köpa billigt från. Vommen skänker de bort, hör av mig om tips när jag ska fixa den :-)

  • Tillräckligt bra är perfekt! -
kalindas
1/1/12, 10:20 AM
#5

#4
Har du kollat så att vommen från slakteriet är tvättad? Annars har du inget roligt jobb framför dej…Obestämd

/Elisa

[Forest]
1/1/12, 10:49 AM
#6

Jag ville bara läsa, då jag bara har provat klass men ger Nordic o mellan dom två valde hunden nordic :) Men hört att VoH är bäst o är smått sugen på prova det. Flört

Annons:
pius314
1/1/12, 11:24 AM
#7

#5 tack för tipset, ska kolla! Troligt inte eftersom de skänker bort den… Kanske inte värt då? :-/

  • Tillräckligt bra är perfekt! -
Upp till toppen
Annons: