Vilket färskfoder tycker du är bäst?
Vilket färskfoder tycker du är bäst innehållsmässigt? Mest likt barf skulle man nog kunna säga.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in!
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

hm, gick bara att rösta på ett märke…
De som är mest likt Barf torde vara kött-kross varianterna som bl.a. Nordic och Bravo har… är som sagt bara kross av något slags kött….resten tillsätter man själv.
Men menas *färdigt helfoder* så…. tycker jag Nordic och Bravo är bra. V&H är också bra.
//Lena
Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

VoH tycker jag är bäst, inget spannmål eller andra vegetabilier :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Brukar köra med Nordic om jag av ngn anledning inte kan barfa, t ex om jag lämnar hundarna på hundpensionat, Men mest lik Barf är Vom og Hundemat. Alla andra foder har tillsatt en ganska stor del spannmål.

Jipotimas som bara är kött (skrov) och thats it. Men deras vom luktar mer än andra så det köper jag just nu från zoo-produkter. Har dock hittat ett slakteri som jag ska få köpa billigt från. Vommen skänker de bort, hör av mig om tips när jag ska fixa den :-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -

Har du kollat så att vommen från slakteriet är tvättad? Annars har du inget roligt jobb framför dej…
/Elisa
Jag ville bara läsa, då jag bara har provat klass men ger Nordic o mellan dom två valde hunden nordic :) Men hört att VoH är bäst o är smått sugen på prova det.

#5 tack för tipset, ska kolla! Troligt inte eftersom de skänker bort den… Kanske inte värt då? :-/
- Tillräckligt bra är perfekt! -