Annons:
Etikett01-börja-barf-a
Läst 3035 ggr
rahl
2011-08-24, 17:43

Vad köper ni på Willys när ni Barfar?

De ska öppna Willys idag i vår lilla stad (med ica och coop men jag hittar nästan inget till hundar). Jag läste någonstans att en del av er köper på Willys. Vad köper ni då?

Annons:
AnneN
2011-08-24, 17:51

Kolla i kyl och frysdisken, brukar finnas massor med billigt kött av olika slag där.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

rahl
2011-08-24, 17:52

#1 Tack! Jag ska dit men inte idag när de öppnar :) imorgon blir det lugnare :)

Elcyion
2011-08-24, 18:19

Jag köper i stort sett allt kött som är tillräckligt billigt. Olika från gång till gång. Men jag hittar i princip inget alls på Willy´s här :( Men andra butiker kanske har bättre sortiment/priser.

Medarbetare på jack russel terrier

Sugiyama
2011-08-25, 14:01

Jag köper kycklingklubbor och lever när dom har. De har billiga sardinburkar också som jag ger på fiskdagar.Förut hade vår Willy ofta hjärtan  av olika slag med det har de slutat med :(

BARFmycat
2011-08-29, 13:25

Jag brukar köpa kycklinghjärta, mage och lever på Willys. Fryst kyckling har de också billigt har jag för mig.

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Gilan
2011-08-29, 17:34

Kycklinghjärta, kycklingmage, färs, revben, hel kyckling,färs- kyldisken

Kycklinglever, höna, kycklingklubbor, sågat lamm-frys

Annons:
Katti
2011-09-02, 23:27

På de Willys där jag handlar (Linköping och Åtvidaberg) har de sällan något färskt som passar hundar (och plånbok!), utom färsk kyckling. Men Willys i Åtvidaberg har halva priset på massor av kött med kort datum på söndagkvällar har jag upptäckt!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

BARFmycat
2011-09-07, 12:56

Jag börjar också lära mig det där "halva pris" mänstret som flera affärer har, igår köpte jag massor med lammfärs för halva priset!Skrattande

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Upp till toppen
Annons: