Annons:
Etikett02-hund
Läst 2001 ggr
[ElinaQ]
5/21/11, 6:09 PM

Norrköping

Finns det någon som vet om man kan hitta barfmat någonstans i krokarna runt staden?

undrar också om någon vill gå ihop och köpa lite större summa kött, så kanske det blir lite billigare?

Annons:
maddis72
5/22/11, 12:42 PM
#1

Hej, jag bor med i Norrköping och närmaste när jag googlat tycks vara Vingåker. Jag är intresserad av Jipotimas kattkorvar men är dyrt få det fraktat med kylbil, vet inte hur dyrt för kändes som det aldrig skulle vara aktuellt, men om man får ihop några så kanske det går lösa..

[ElinaQ]
5/22/11, 5:22 PM
#2

har du koll på utbudet av t.ex hjärta, lever på t.ex ica maxi i ingelsta eller liknande?

ja, det skulle vara intressant, om man kan blanda beställningen med mat till både hund och katt.

maddis72
5/22/11, 10:48 PM
#3

Nej är så segt för har inget körkort och nu har ryggen pajat så jag har svårt ta mig,, I morgon ska jag till Willys på HC och Ica kvantum, får bli kvantum även om det är dyrt. Har en katt som inte mår så bra, som har magproblem så därför jag börjar och inte är så förberedd, men det här forumet är verkligen super! Hojtar här om jag hittar nåt billigt.

Yes går göra så, men frågan är när de kör med kylbil för var någon hake. Har mailat men inte fått svar än.. Har hon inte mailat i mitten av nästa vecka ringer jag upp henne, så skriver jag här igen sen..

[Amazona]
5/23/11, 8:20 AM
#4

Här är en till från Norrköping!

Ica Maxi har både kycklingvingar, hjärta och lever

Ännu bättre är Citygross som ligger i närheten. Där finns flera olika sorters hjärta och lever.

[ElinaQ]
5/23/11, 7:43 PM
#5

nu bor jag inte i norrköping ännu, men jag flyttar dit i slutet på juli.

Ligger citygross i närheten av marielund? (har inget körkort så det får gärna vara cykelavstånd eller om spårvagnen går dit?)

maddis72
5/23/11, 10:09 PM
#6

Tack för tipset Amazona!:)

Japp både city gross och Maxi ligger hyffsat nära Marielund:)

Annons:
Sarah-S
5/24/11, 12:00 PM
#7

Jag handlar allt på CityGross, de har betydligt bättre utbud i sin köttdisk än ICA Maxi. Dessutom är ALLT färsk kött svenskt

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

[ElinaQ]
5/24/11, 5:38 PM
#8

tack för svar:)

jag får kolla in utbudet på citygross ikväll och hoppas att det är ungefär samma utbud här i haninge som i norrköping:)

Upp till toppen
Annons: