Annons:
Etikett21-information-nyheter-på-sajten
Läst 4245 ggr
Bogart
3/2/11, 9:56 PM

Ny sajtvärd

Kanske så har någon redan märkt detta, nämligen att jag har tagit över sajten och blev Sajtvärd den 1 mars. BARFmycat har istället blivit Medarbetare.

Jag hoppas att det här kommer bli bra, och att jag förhoppningsvis kan göra något bra med sajten, men det kan bara tiden framöver avgöra.

En liten presentation kanske är på plats; jag heter Kajsa, är 21 år och bor i en liten stad på västkusten som heter Uddevalla.

Jag har två egna djur, en hund och en katt. Hunden heter Loke och är en borderterrier på snart 9 år, och han äter i princip endast BARF.

Katten heter Tilda och är en huskatt på snart 10 år. Henne kämpar jag fortfarande med, eftersom hon inte är så förtjust i att äta rå mat. Jag har inte haft henne så länge, då jag tog över henne efter att min moster gick bort (alldeles för tidigt) under sommaren.

Det var väl allt jag hade att säga för den här gången, och har ni några frågor så fråga på! Skrattande

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Annons:
BARFmycat
3/2/11, 10:06 PM
#1

Känns bra att du tar över sajten, jag tror att det kommer gå jättebra!

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Issm
3/2/11, 10:21 PM
#2

Men vad roligt!! Grattis Kajsa eller vad man nu ska sägaGlad Tror du kommer klara av detta jätte bra. :)

Skunken
3/2/11, 10:31 PM
#3

vad kul ;) Det kommer nog gå galant :D

www.sweetolga.blogg.se

"Jag vill ha en hund som vågar göra fel men vill göra rätt" Rebecka Berglund

Bogart
3/3/11, 9:32 PM
#4

Tack allihop! Glad

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Sugiyama
3/5/11, 5:56 PM
#5

Va roligt! Det kommer gå strålande. Tack BARFMyCat för bra arbete med siten.

BARFmycat
3/6/11, 8:51 PM
#6

#5

TackGlad

Hade gärna fortsatt, tycker hemskt mycket om den här sajten och det är ju så trevligt folk och bra stämning här, men tiden räcker liksom inte till längre. Har ju tilfälligt stängt ner min hemsida också pga det. Men men, jag blir kvar som Medarbetare och det duger fint, sajten är i goda händer!

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Annons:
Upp till toppen
Annons: