Vad som behövs på sajten!
Eftersom sidan kommer byggas upp runt våra medlemmars intresse och kunskaper så är sidan så klart aldrig helt färdig.
Jag är främst kunnig när det gäller kattbarf.
Så nu söker jag intresserade och gärna kunniga medlemmar/medarbetare från hund och iller-sidorna.
Eller vill du bara skriva en artikel?
Jag efterfrågar både och!

Jag som är intresserad och vill prova efterlyser rena recept. JAg har katter varav en är dräktig. Den dräktiga katten gillar inte köttfärs eller rå kyckling. HAr inte testat med lever ellr hjärta eller sånt. Men skulle jag kunna få tips på någon röra som jg skulle kunna pröva så är ajg jätteintresserad
#1 lever och hjärta brukar vara det osm lättast går att få kräsna djur att prova. Du kan testa att antingen ge lever som den är, eller mixa den med en mixestav till en röra. Äter katten torrfoder? Då kan du även lägga torrfoder i leverröran, och låta det gegga till sig. Fungerar för att få vissa att smaka.
Vad gäller röror så har jag visserligen iller, men även de är ju strikta karnivorer. Till dräktiga/digivand ehonor samt valpar ger jag "valpröra", som består av fet färs av nått slag, mjölkersättning av god kvalité, lite egengjortbemjöl, vatten, ibland ägggula ibland olja av animaliskt ursprung. Ibland blandar jag i lite lever och ibland lite hjärta. Om det finns något speciellr som katten gillar (olja, vitamin tablett etc ) så kan du provar att hälla/strö lite ovanpå för att få henne att äta.

Tackar skall testa i veckan. VAr köper man benmjölet någonstans? Apotek, affären eller???
Fet färs menar du då fläskfärs eller nötfärs. Lammfärsen är ju ganska så mager.
#3 jag köper inte benjmöl utan raspar det själv, då de flesta benmjöl verkar innehålla höga mängder bly. mer info om benrsapning, ben och benmjöl kan du hitta här: http://iller.egetforum.se/board/benmjol-vs-ben-t173.html?sid=70ece8c5587c9ad48c9e4a5a736b9e96
Det är ingen tipstråd. Här skriver jag vad jag behöver till sajten.
Vill ni skriva artiklar eller tillföra något annat så PM:a mig.
Man kan också efterlysa vad man tycker saknas, men inga diskussioner tack så blir det lättare för mig attläsa tråden.

OK
Sorry att jag frågade på fel tråd
Skall bättra mig
Okey