Åt direkt eller envisades?
Hur reagerade era katter när ni introducerade rått kött? Blev de överlyckliga eller vägrade de från första början?
Här hemma är det blandat! Ellie gillar bara ren fläskfilé men äter nog kycklinghjärta med. barf-röran måste blandas med blötmat innan den är ätbar.
Lima äter allt. Märks att hon är född i en lada 
Jag barfar inte (än!) men…
Ger hunden färskfoder och det är han galen i och då ska, tilläggas att han är superkräsen med torrfoder och äter knappt något. Sedan får han märgben, smått och gott från en bonde och lite annat blandat mellan varven. Det älskar han såklart.
Katterna får smaka dem med ibland, men det är bara den ena som är sugen på att prova. Min andra ska promt ha endast torrfoder och någon liten slick på blötmat.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Mammas bengaler kastade ut torrfoderskålen genom fönstret första gången dom fick kycklingvingar eller skrov :) Jag tror nog bara att det är Nestor hemma som inte vill ha med barf att göra.
När det vankat rått kött så flockas alla runt husse i detta fallet…
Så har det alltid vart så jag antar att de gillar det, hehe.
Här hemma sker det framsteg då Ellie, kräsenfröken, nu har upptäckt att kycklinghjärtan är gott och kan minsann ätas hela!

har bara stuckit åt mina lite rå köttfärs och kyckling (i bitar) än så länge men de älskade det på en gång, så när jag samlar tillräckligt med kunskap ska jag nog börja barfa så smått på halvtid.. =)

Jag har haft det rätt så enkelt med att få över mina på barf, den enda som inte vill äta rörorna är Wilma men hon äter gärna grishjärta i bitar. Nu är Wilma förhoppningsvis dräktigt så jag tänkte se om hon kan pröva lite barf så småningom iom att hungern ökar. Kattungarna i senaste kullen åt glatt av rörorna och köttbitar och gick upp i vikt därefter. 
-------------------------------------------------------------
Whiskykullen är här!
Ingen av mina var särskilt svåra att börja barfa! :o) Men lever var inte så jättegott så den har jag fått mixa och blanda ner i barfröran. Ingen av dem verkar sakna torrfodret alls!
Kattungen blev alldeles till sig när jag serverade kycklingben. Han började morra och slita i köttet med tänderna medan han morrade! :oD Jättegott var det visst!

Jag har ju illrar då men dom två yngsta som fortfarande var valpar i stort sett när köttet introducerades hade inga problem, gammelskrutt fick jag lura och tricksa med men till slut slank det ner. Dom två andra är uppfödda på enbart barf och förstår inte att torrfoder skulle kunna vara mat.
Jag har tre katter och när jag började prova ge dem råa kycklingvingar var de inte alls intresserade. Men när jag testade älgfärs och nu senast karré med ben så slukar de köttet. Så jag har lärt mig att fortsätta prova mig fram.
Jag "halvbarfar" bara, men tanken är att jag ska gå över mer och mer i takt med att jag lär mig (toppen med en sån sajt just för det ändamålet, hehe). Just nu får de mest kycklingvingar och hjärtan samt rå äggula och så, köttfärs ratade båda katterna. Fast de kanske skulle äta det nu, kanske ska testa igen.
Äzzy äter i princip allt man sätter framför nosen, speciellt rått kött är MUMS! Hon har alltid varit samma matvrak. Elsa däremot har varit betydligt mer svårflörtad, det är inte förrän i sommar som hon börjat äta kycklingvingar. Henne fick jag truga med små, små bitar av filéer, så smått att hon inte behövde tugga. Nu tycker hon att det är riktigt gott med rått.