Annons:
Etikett01-börja-barf-a
Läst 1108 ggr
Svenskt_Fullblod
2018-05-18 13:43

Real färskfoder

Kollat runt på färsk foder och hitta real färskfoder. Jag kommer ihåg att jag har set det på mydog för läge sen. Jag undrar vad ni tycker om det fodret? blev lite nyfiken :). Om ni räkomenderar nåt anat färskfoder säg det gärna!

Annons:
[Forest]
2018-05-18 14:41
#1

Själv gått o spanat lite på fodret finns även för katter.  Nyfiken på vad andra tycker så sätter en tass i tråden 😉

Svenskt_Fullblod
2018-05-23 15:12
#2

söta marsvin för varför inte!

vad tycker ni är bra och eller dåligt med Real färskfoder?

trollvilde
2018-05-23 15:57
#3

Jag har använt Real Färskfoder till mina 15 katter i några månader nu och de gillar maten och mår bra av det och har aldrig haft några problem med magen eller något annat. Det är bra storlek på "korvarna".

Brukar variera med Mush-bollar samt Pure Naturals färskfrusna 500gr "korvar" med malt grishjärta och de med kyckling och ben. De sist nämnda brukar jag dela/såga i mindre bitar när de fortfarande är frysta så man kan tina dem i mindre bitar efter behov. Som komplement får de Bozitas spannmålsfria torrfoder. Jag gillar att ge mina katter foder som är producerat i närområdet i stället för att köpa mat som är importerat från när och fjärran.

[Forest]
2018-05-24 10:16
#4

3 Jag är nyfiken på se om katterna gillar maten, dock tror jag ena kommer fundera lite på vad tusan serveras då han inte äter "kött-fågel" som jag annars brukar ge dom som smakprov. Hundarna vet jag kommer gilla maten dom får idag färskfoder voh till frukost och torrfoder har dom fri tillgång på även katterna, Smög du in fodret som dom rek på sin hemsida? Ger du det lite med vatten så dom får i sig extra mycket nu när det är varm?

[Forest]
2018-05-24 10:24
#5

Kan säga att väldigt många ÖoB butiker har fodret alla ligger inte inne på deras lista av återförsäljare än men det kommer uppdateras inom kort. 🙂

Upp till toppen
Annons: