Annons:
Etikett13-var-köper-man-barf
Läst 2526 ggr
-Cissi-
2014-04-07 11:14

Hjärta/lever?

Vart tusan hittar man hjärta och lever från annat djur än kyckling?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
Malin688
2014-04-07 11:19
#1

City gross har i sin köttavdelning :) Där kan du hitta fläsk, nöt och lamm :)

Blandad kompott är en bra kompott :)

LinaLj
2014-04-07 11:20
#2

Fråga i de större matbutikerna, de tar hem om man vill ha.

-Cissi-
2014-04-07 11:49
#3

#1 City gross ligger lite långt bort.

#2 Måste man alltså fråga om det? det är inget dom har hemma annars?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

LinaLj
2014-04-07 11:54
#4

#3 Det beror på butiken. Det är inte så stor efterfrågan i alla regioner på sådana varor så butiken tar inte hem det då de måste slänga det eftersom folk inte köper. 

På vissa ställen så är efterfrågan däremot större och då har butiken det hemma. Prova och gå och titta i köttdisken. Finns det inte så fråga någon ur personalen. 

Eller leta upp en lokal slakteributik, de har det garanterat.

-Cissi-
2014-04-07 13:40
#5

Där sa du nått #4 ska kolla var det finns nån slakteributik.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

vallhund
2014-04-07 14:46
#6

Livsmedelsbutiker som innehas av nysvenskar har ofta intressanta o prisvärda styckningsdetaljer, likaså större matbutiker i invandrartäta bostadsområden. PrisXtra i Hallonbergen var en guldgruva när jag bodde i närheten.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
-Cissi-
2014-04-07 21:04
#7

#6 Tyvärr känner jag inte till nån sån affär här runt..

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

mollyt
2014-04-16 11:08
#8

Jag ber dem på mitt lokala Ica att ta hem det jag vill ha. Har aldrig varit något problem! Första gångerna tittade de kanske lite snett på mig, och vid ett tillfälle så var den en kvinna som frågad vad jag skulle ha alla dessa inälvor till - ÄTER DU DEM?! Efter att jag förklarat att jag gjorde egen kattmat så skrattade hon bara och sa att hon hoppades att det var så  🤪

Tobias Kållberg
2014-08-21 20:34
#9

Vastgotabarf.tk har hjärta och lever från kalkon och vilt tar dock slut ibland men fylls på inom kort.

-Cissi-
2014-08-22 11:03
#10

Tack :) ska kolla med dom.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: