Annons:
Etikett02-hund
Läst 888 ggr
CelsiusT
2014-07-01 09:46

Servera ben i trädgården

Hur gör ni som serverar era hundar ben i trädgården? Låter ni ben ligga ute eller är ni supernoga med att plocka in allt så fort hunden släpper det? Hur gör ni?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
VildaVittra
2014-07-01 11:30
#1

Mina raringar gräver ner dom till senare.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

CelsiusT
2014-07-01 13:49
#2

#1 Men dom gräver upp dom och äter dom sen eller blir dom kvar? Får dom sådana bitar så att dom äter men inte äter klart och då gräver ner dom?

Medarbetare på westernridning.ifokus

VildaVittra
2014-07-01 13:53
#3

#2 Dom äter upp dom. 

Det är oavsett om benen är stora eller små, ibland vill de bara spara dom till sämre tider.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

vallhund
2014-07-01 18:02
#4

Här äts allt upp utom de hårda märgbenen, en del grävs ner. Hundgården  o golven hemma dräller av rengnagda/slickade märgben.

OT Nergrävda skatter kan bli riktigt äckliga, på den tiden jag var mjölkbonde så hände det att kor, speciellt nykalvade kvigor inte åt upp efterbörden, så hundarna fick den. De åt inte upp det direkt, de grävde ner det o lät det ligga några veckor så att det blev välensilerat, då grävdes det upp, rullades i o uppätet. De nätterna var det hundförbud i sovrummet.😈😮Ni kan säkert lista ut varför.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

CelsiusT
2014-07-01 18:58
#5

#4 Här ger sig skatorna på även dom renätna benen, även om det inte är lika populärt. När jag ger normalstora ben så äts dom rent med en gång i ett svep. Men däremot när han får större ben så kan han tröttna på dom eller att något annat kommer emellan så att han går ifrån. Då blir dom liggandes i trädgården och jag är rädd att det drar råttor, fåglar och andra djur. Jag är så dålig på att hålla koll och plocka undan, han är ju ofta ute ensam och ligger och gnager i timmar.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Upp till toppen
Annons: