FärdigBARFmat till katt
Har hittat ställen där ja kan beställa å köpa BARF till hund men inte till katt.
Har ni några tips? Har tyvärr inte tiden just nu att stå och se till så att allt som skall vara med kommer med så färdigt gäller nog tyvärr just nu… Och det är ju inte en katt heller så det blir ju lita å fixa.
Tyvärr finns det ingen färdigbarf till katt. Jipotimas har en kattkorv, med kycklinghals och hjärta. Men den bör man tillsätta lite lever och även rött kött till. Det enklaste är nästan att köpa allt från grunden i vanliga livsmedelsaffären och ge katten enl schema.

Under 2014 ska Mush lansera kattbarf i SVerige, det ser jag framemot då jag är väldigt nöjd med BARF Vaisto till min hund
I'm only responsible for what I say, not for what you understand

#2 Toppen!! Funderar på att prova dessa på min vavva nu så då är det ju bekvämt om mina siameser och orientaler kan börja sen… :-)

Jag tycker att det är perfekt storlek med 25gr per köttbulle, här går det åt 1 på morgonen och 2 på kvällen till min dvärgpinscher på 3,5kg Kostnaden hamnar under 100kr/mån Katterna har smakat och tycker att det är gott Sen vet jag inte om deras kattsortiment blir korvar att blanda eller liknar Vaisto, hoppas på båda
I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Min vavva väger bara 1,2 kg och är 5 månader så det lär ju inte få åt så mkt där heller m andra ord. 😉 Ska se när ja kan komma iväg och inhandla detta. 🙂 Katterna är av storlek som din pincher så där blir det kanske samma mängd. Låter mkt praktiskt med såna köttbullar. 👍