Annons:
Etikett06-vänja-djuren-vid-rå-föda
Läst 1685 ggr
Kalli
6/22/18, 6:11 PM

Lura i hunden barf.

Tänkte om någon har några tips? Kanske något extra smakligt som brukar funka. Behöver inte ge barf, ger färskfoder nu men tycker det är behändigt att kunna slänga åt dem en kycklingvinge eller revben. Vilket hunden alltså inte äter. Har några kg mush hemma som jag försökte blanda med fodret utan resultat. Älgköttet spottade han ut.

Annons:
vallhund
6/22/18, 11:32 PM
#1

Knepig situation, aldrig varit med om. Smeta in i olja så han slickar i sig o kanske får smak för det? Att han spottar ut älgkött verkar lite udda, men viltkött har ju en lite annorlunda smak. Hoppas du får fler tips.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Kalli
6/23/18, 12:06 AM
#2

Han är udda och spottar även ut mush och rå kyckling. Olja får de på maten utan framgång. Tiken äter gärna upp det han spottar ut men inte blir han mer sugen för det.

Jojaton
7/5/18, 9:54 AM
#3

Har du provat köttfärs? Tänker att konsistensen påminner om Mush. Annars vet jag inte, min hund är också lite knepig med mat ibland men kyckling är det bästa han vet så han gör vad som helst när kyckling finns som alternativ!

Johanna - Instagram

Kalli
7/6/18, 1:18 AM
#4

Får testa nästa gång jag köper men mush äter han som sagt inte.

Kalli
7/6/18, 1:18 AM
#5
Kalli
7/6/18, 1:18 AM
#6
Annons:
Kalli
7/6/18, 1:20 AM
#7

Verkar hängt sig och blivit tomma inlägg, det var inte mig mening.

Katti
7/31/18, 2:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag har en som är likadan… Gav honom ett rejält älgben med kött en av de första dagarna vi hade honom (han var då 15 månader). Han slickade nog inte ens på det… Här har vi en hund som med yttersta tveksamhet äter en grillkorv. Det tar ett par minuter att få i sig den 😂!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: