Annons:
Etikett03-katt
Läst 1408 ggr
Volpes
10/8/16, 8:33 PM

Fiskolja

Hej. Jag tänkte köpa ny fiskolja, har tidigare köpt Standartds man de har sluta säljt dem i djurafärren jag tidigare handlat i. Så jag tänkte kolla runt på internet och jag tänkte om det kanske finns något bra men billigt och tänkte fråga er vad ni ger för sorts fiskolja till era katter :) ?

Annons:
Vattnadal
10/20/16, 5:54 PM
#1

Vill du fortsätta med standartds, som jag tycker är bäst, så kan du ju beställa den via nätet.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Volpes
10/20/16, 8:48 PM
#2

Är det någon skillnad på fiskolja och fiskolja så att säga, med det menar jag är är dyrare fiskolja oftast nyttigare eller så? Annars så har jag hittat en billig fiskolja på bitiba, så jag vet inte om jag ska tästa med den eller om det bara är skit då den är billig, vad tror ni?

http://www.bitiba.se/shop/hundfoder/kosttillskott/hud_palsvard/ovriga_marken/447974

vallhund
10/21/16, 6:45 AM
#3

Det är skillnad på fiskolja o laxolja. Själv föredrar jag olja gjord på viltlevande fisk o inte odlad lax.
http://standardprodukter.se/svenska-kosttillskott-for-hund-katt-omega3-fiskolja.html#.WAmcliRYqM8

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

lizton
10/26/16, 10:25 PM
#4

#2 Det är skillnad på kvaliteten om oljan är av vildfångad fisk eller odlad fisk. Den du länkat kan jag inte se vad den är av. Mejla tillverkaren. 

En bra laxolja som jag använt är Grizzly Vildlaxolja. Den har en praktisk pump och finns i olika storlekar. Katterna gillar den.  

Dr Baddakys fiskolja är en väl kontrollerad fiskolja av vildfångad fisk. Fiskoljan är spårbar till fiskeställe och båt. Den finns att beställa på flera ställen på nätet och också i djurfackhandeln och på veterinärstationer. Ena katten gillar den, men inte den andra. Dr Baddakys är inte billig, men är en de bästa som finns. Den finns också i kapslar. Man ska inte köpa större flaska än att man kan göra slut på den inom 2 eller 3 månader. (Det står på förpackningen vilket)

Estelle13
11/8/16, 11:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#2 Ja det är skillnad på fiskolja och fiskolja, här är några oljor från olika företag.

burmamys
11/10/16, 10:48 AM
#6

#5 Jättebra jämförande tabell! 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: