Annons:
Etikett23-ot-off-topic
Läst 1569 ggr
burmamys
6/24/16, 12:44 PM

Glad midsommar från Simon, Saga och Sindra!

Simon och Saga och Sindra önskar alla en glad och härlig midsommar! Skrattar

Kan alla titta på matte samtidigt?Glad

"Jaaa det där vill jag ha!" "Nej jag vill ha!" "Namnam…!"

"Åhhh nu drar hon den bakåt…!" "Istället för att ge oss, vi är ju här!" "Suck."

"Oj nu är den ovanför oss…!" "Jag ska ha först!" "Nehej tjejer den här biten är min!"

Jag gav upp mina försök att få alla att titta in i kameran samtidigt med klickergodis och började fixa lite på golvet istället, tänkte det kunde bli en fin bild med tema midsommar och samtidigt roligt för katterna. Kanske fungerar bättre att locka med vippan eller någon annan leksak för att få dem att titta i kameran samtidigt?Funderar

 "Saga vad håller matte på med…?" "Vet inte, hon har inte gjort såhär förut…"

"Oj här är min mus, bäst jag tar den!"

"Du kan ta bild på mig nu matte!"

"Konstigt, vad tror ni tjejer för jag fattar inte det här…?" "Ingen aning, alla örter doftar så jag blir nästan yr!" "Paketet luktar fisk, ska vi äta det?"

Till slut tog jag fram vippan och de fick leka lite!

"Yaay, det blev party!" "Wohoo jag tar den!" "Va, var är den?"

30 minuter senare är katterna kvar men jag orkar inte vifta med vippan längre, så de övergår till att småmjaua med varandra, ni vet, sitta och titta och nosa på varandra och säga saker som "mjerp" och "meeh". Vem vet, kanske minns Simon och Saga förra sommarens äventyr och berättar för Sindra?Glad

"Kommer du ihåg när vi åkte till en stuga?" "Vad hände då ….?" "Ja och då busade vi jättemycket!" "Vi åkte och var borta flera dagar, om vi gör det igen då får du säkert följa med Sindra!" "Det låter jättespännande!" "Hoppas vi får åka dit igen…"

Efter en stund går Simon och Saga och Sindra sitter kvar och ser ut att vara lite trött men nöjd. "Oj det här var jätteroligt…!"

En timme senare, i klösträdet:

"Du Sindra jag tror vi får något extra gott idag!" "Mhm…"

"Tänk om vi får lammstek! Eller ett helt kohjärta! Eller… ja sånt är alldeles underbart jättegott!" "Mhm…" 

"Förra året då åkte vi iväg till ett annat hus, men nu har vi haft party så då tror jag hon har fixat något gott till oss! "Mhm…"

"Äsch du lyssnar ju inte! Okej nu ska jag tvätta mig!" "Ja nu tvättar vi oss!"

Vi önskar alla en härlig och mysig midsommarhelg!Sol

Annons:
frijoh
6/25/16, 11:23 AM
#1

Fina bilder :)! Glad midsommar på er också!

Dimocarpus
6/25/16, 11:33 AM
#2

Tack för ögongodis! Älskar dem! ❤️

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
6/25/16, 12:50 PM
#3

Tack snälla ni! ❤

IngaTrnqvist
6/25/16, 6:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Så härliga bilder! Dina tre är så charmiga 😍

Vi firar midsommar idag istället, och eftersom Brownie inte tyckte att jordgubbarna var så spännande fick han revben istället (y)

Upp till toppen
Annons: