Annons:
Etikett06-vänja-djuren-vid-rå-föda
Läst 1398 ggr
-Cissi-
11/7/15, 7:14 PM

Första vaktelmåltiden :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har min lilla vovve fått sin första hela vaktel :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
lollynonna
11/7/15, 7:16 PM
#1

Gillade han det? Äter de även näbben, klorna och benen?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

-Cissi-
11/7/15, 9:10 PM
#2

Hon gillade det mycket :) hon åt hela kraniet med näbb och allt samt ben och klor, och ca halva kroppen. Fåglar har ju ihåliga ben så är ju inte så hårt att tugga och vakteln var bara 7 veckor gammal så var inte så hårda ben.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

lollynonna
11/7/15, 10:04 PM
#3

#2 Oj det var visst en hon hehe. Jaså det var något nytt, trodde att de bara länsade och åt det goda.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

-Cissi-
11/7/15, 10:30 PM
#4

Ingen fara :) skrev inte kön i första inlägget. Hjärnan är ju väldigt nyttig och bra för lederna har jag hört :) hon brukar få hönsvingar och fötter när jag slaktar. Så är inte så nytt. Bara nytt med ett helt byte. Hennes "storasyster" smakade bara lite på sin vaktel och tiggde köttbullar av sin matte ist (min syster) hon förstog inte alls vad hon skulle göra med nått dunigt :P

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: