Annons:
Etikett03-katt
Läst 3567 ggr
jillan
2014-04-05 17:33

Grishjärta till katt

Hej!

Mitt första inlägg här:)

Aldrig BARFAT, men vill gärna testa lite olika mumsiga saker och se om mina katter gillar det. Vill inte barfa helt utan bara ge lite som godis.

Fick tipset om grishjärta. Finns det någonstans i Göteborg? Huveröds?

Bor på Hisingen. Har huveröds Barf till katt eller är det bara hund?

Fler tips som jag kan köpa & testa? Var isåfall kan man köpa det? Har kollat coop, ica här på Eriksberg, men de har inte grishjärta.

Annons:
sibirisk
2014-04-05 18:02
#1

Jag är också ny här, och har inte börjat barfa på heltid än. Men jag har köpt gridhjärtan på citygross, superbilligt! Min katt älskar det dessutom! Hennes favoritmat! ;-) Det andra kan jag inte svar på :p

sibirisk
2014-04-05 18:03
#2

Kan tillägga att man köper det färskt, i köttdisken :)

Katti
2014-04-05 23:13
#3

Fråga i affärerna där du brukar handla om de kan ta hem det åt dig. Det brukar de göra. Speciellt mindre affärer är ofta väldigt kundorienterade och hjälpsamma :-).

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Silvestris
2014-04-06 22:43
#4

Coop Forum på Backaplan brukar ha Scans grishjärta i köttdisken. Har varit lite klent på sistone, men normalt sett brukar det finnas där.

jillan
2014-04-07 05:20
#5

#4 vad bra! Skall kolla där! Tack:)

mollyt
2014-04-16 11:04
#6

Jag ber dem på mitt lokala ica att ta hem grishjärta eller lammhjärta (ger oftast lammhjärta numera). Det är alltså ingenting som de har hemma i disken så som kycklinghjärtan - utan jag säger till vid kött/delikatess att jag vill ha hem 2kg hjärta och så ringer de efter några dagar när det kommit! :) Mycket smidigt! Har även gjort detta hos Coop, men Ica ligger närmare så blir nästan alltid därifrån!

Annons:
Upp till toppen
Annons: