Annons:
Etikett19-medlemspresenationer
Läst 2853 ggr
Minrex
9/21/13, 12:42 AM

Presentation: Minrex

Hejsan

Jennie heter jag och jag har ganska nyligen bestämt mig för att börja BARFa mina katter. Jag har fem Devon Rex katter. Vinga snart 5 år, Dolly 4 år och halvsyster till Vinga, Lakritz 3 år och dotter till Vinga. Sedan har jag två busungar Tits och Honey, syskonpar på snart 5 månader och de två är Dolly biologisk mamma till, Vinga är "plastmamma" :P Alla är uppfödda på torrfoder till

men kattungarna är från början vana vid både torrfoder och blötmat. Anledningen till att jag vill börja med BARF är ju självklar, det har bara varit problem med torrfoder :/ nu äter de sedan ca två-tre månader tillbaka först och främst mjau blötfoder. (Inte fiskvarianterna) sedan får de lite orijen som de får i aktiveringssyfte. Men nu vill jag introducera riktig mat åt dem. Jag kommer att ha miljarder frågor till alla erfarna och jag försöker läsa så mkt jag kommer över. Jag har läst igenom jättemkt på forumet här men det finns mkt kvar. Det känns både roligt och spännande och jag hoppas att jag inte blir för jobbig med massa konstiga frågor såhär i början =) 

Häls Jennie

Annons:
VildaVittra
9/21/13, 8:18 PM
#1

Välkommen till forumet. Nybörjare är vi allihopa från början. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: