Annons:
Etikett19-medlemspresenationer
Läst 3724 ggr
Landseer
2011-05-08 18:13

Presentation av Landseer

Hej! Har tassat runt på detta Forum i smyg ett längre tag och "smygläst"men tyckte nu att det var dags att registrera mig och ge mig tillkänna ;)

I vår familj bor en Landseer och en golden retriever av jaktlinjer. Vi har för några veckor sen börjat Barfa våra tjejer vid en av dagens måltider, den andra äter de färskfryst foder.

Att tjejerna börjat att Barfas beror till största delen på lill-tjejens (golden) klåda. Efter allt jag läst så verkar det hel-rätt att gå över till Barf och förhoppningsvis kommer klådan gå bort. Som jag tror nu är det spannmål hon inte fixar.

Inte så mycket till presentation men nu vet ni att jag är här och läser ;)

vattenhunden.wordpress.com

Annons:
Sarah-S
2011-05-09 10:21
#1

Välkommen!

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Elcyion
2011-05-09 23:25
#2

Välkommen :)

Medarbetare på jack russel terrier

Landseer
2011-05-10 16:29
#3

Tack! :)

vattenhunden.wordpress.com

Bogart
2011-05-11 00:39
#4

Välkommen!

Hoppas att du lyckas lindra din ena hunds klåda. Är det foderrelaterat så är det ju relativt enkelt. Själv har jag en pollenallergisk hund, och det är inte direkt så enkelt att hålla honom borta från pollen… Rynkar på näsan

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Landseer
2011-05-13 22:16
#5

Tack! Men fy vad tråkigt med pollenallergi :(

Jag hoppas åxå på fodret. Just nu ser det mrökt ut då klådan blivit värre och värre efter vi började Barfa och igår märkte min man att hon fått som utslag, flera stycken runt hals, öron och på huvudet men det har jag redan startad upp en ny tråd om där jag undrar om nån vet vad det kan vara.

vattenhunden.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: