Annons:
Etikett19-medlemspresenationer
Läst 2823 ggr
usagi
2009-09-28 15:48

Presentation av Helena

Hejsan!! Ja då ska vi se vad man kan knåpa ihop här dåSkrattande Jag heter Helena 23 år och bor i Skåne, i hus med min sambo och våra 5 katter, (räddade två för någon vecka sedan men dom får stanna) Så nu har jag lovat att det ska förbli 5 Tungan ute Jag har alltid gett mina katter antingen Hills eller RC, började tvivla då jag läste mer och mer på nätet om Barf. Nu har jag bestämt mej att sluta med det j*kla torrfoddret, hur gott hade jag tyckt det vara att äta samma mat alltid…Så nu sitter jag här och lusläser varenda detalj det finns om Barf.

Ha det bäst! Kram från Helena, Tuss, Pyret, Albin, Hera och Ursula

Annons:
MaalinF
2009-09-28 17:48
#1

Välkommen hit! :D


 

 

Ruska
2009-09-29 10:29
#2

Jag kan tipsa dej om en suverän bok om råutfodring. Den är på lätt engelska och skriven av veterinären Tom Lonsdale. Finns att köpa billigt (99kr) på Bokus just nu. Fraktfritt. Den heter "Work wonders- feed your dog raw meaty bones". Den går att tillämpa på både katter och illrar och såväl unga som gamla individer och allt däremellan.

Boken var mitt stora stöd när jag la om hundarna till rå föda för ett antal år sen. Då gick det att ladda hem den gratis, vet inte om det går än. Kolla på: Raw meaty bones Suverän sida för katt- hund- och illerägare som vill ge sina djur naturlig föda.

Upp till toppen
Annons: