Annons:
Etikett13-var-köper-man-barf
Läst 1924 ggr
illerilleriller
2012-09-22, 10:36

älg- och fläskben med mycket kött säljes Medelpad

Då min hund inte kan äta ben, så säljer jag alla ben i frysen. Jag har ca. 40kg eller mer. Finns i Ånge, kan levereras till sundsvall!

Annons:
wesdi
2012-09-22, 10:40

Obestämd Ajdå vad synd att din hund inte kan äta ben. Får jag fråga varför?

Åh tyvärr tycker jag det blir lite för långt för mig att kvista upp till Sundsvall och köpa ben (bor i Gävle)…

//Lena

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

illerilleriller
2012-09-22, 11:17

Jag kan kanske få dom till Gävle också… Har en släkting som pendlar mellan Ånge-Stockholm. Och innan Gävle hinner dom inte tina. Har försökt med ben i flera omgångar (han är omplacering uppfött på Icas torrfoder) men varje gång han får det minsta ben så kräks han i mängder och får diarre. Det tar 3-4 dagar innan han börjar återhämta sig.

wesdi
2012-09-22, 12:25

Usch då… stackars vovve!

Hm… försöker bara komma på sätt som ev. kan hjälpa…

Hur länge har han barfats? Vissa hundar har en lång startsträcka.. andra tål nästan från början allt rått hur bra som helst.

Har du prövat med kycklingvingar, skrov, kycklinghals?

Beträffande ev. leverans till Gävle så kan du väl skicka ett meddelande här när du vet mer så kan vi pratas vid så istället när det gäller tid, ställe, pris m.m

Hälsningar Lena

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

illerilleriller
2012-09-22, 18:20

Han har fått rått sedan maj. Reagerar likadant med kyckling, nöt, fläsk o älg. Men kött går bra. Jag misstänker att han inte tuggar ordentligt, därför gav jag större älgben nu, men samma sak där:-(

illerilleriller
2012-09-22, 18:23

Han verkar må bäst med Vom og hundemats korv blandad med grönsaker o barnens rester.

illerilleriller
2012-09-24, 21:20

De köttiga benen finns kvar! Någon intresserad? Kan ev. levereras mot Stockholm.

Annons:
BARFmycat
2012-09-28, 19:17

Jag! PM:ar

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Upp till toppen
Annons: