Vildsvin finns i Linköping (omgående)
Då jag p g a valpar hemma och stundande operation inte kan komma in till Linköping den närmaste tiden har min "leverantör" (jägare) fått överfullt i sin frys, så en massa godsaker måste bort så fort som möjligt. Det är inälvor, huvuden, fötter mm. Trikintestat naturligtvis. ca 20:- kilot (eller 18 ).
Maila mig på ingela@skullebo.se så skickar jag telefonnummer (måndag till torsdag kommer jag vara på sjukhus och tittar inte här). Han finns centralt i stan.
Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus
En liten fråga bara, har svenska vildsvin trinkiner? Går det någon leverans till stockholm?

Svenska vildsvin kan ha trikiner, och därför trikintestar alla seriösa jägare vildsvinen om de är tänka till föda.
Medarbetare på jack russel terrier

Den här jägaren testar alla skjutna djur.
Det går inga leveranser någonstans, man får hämta hemma hos honom! Fast nu har jag själv hämtat det stora lagret (30 kg), men han skjuter nya djur hela tiden. Jag har så mycket vildsvin i frysen att någon annan gärna får köpa ett tag framöver!
Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus
Hur är det med pseudorabies då?

Synd att det är en bit till Linköping. Ok… just nu är frysen proppfull med mat till hundarna.
Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Jag har en extrafrys och bor "bara" 9 mil bort. Jag kan köpa kött!! Kan du skicka meddelande med telefonnumret?