Annons:
Etikett13-var-köper-man-barf
Läst 2658 ggr
Katti
2012-01-25, 14:00

Köttbutik i Östergötland!

Idag var jag inne i köttbutiken i Norsholm (http://www.dinkottbutik.se). De hade ingen hundmat eftersom de inte trodde att det fanns efterfrågan. Det har jag nu tagit ur dem! Säger man bara till så sparar de köttiga ben, grisfötter mm. Jag har beställt sisådär 20-30 kilo till om ett par veckor när jag åker förbi igen Glad.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
michellekrantze
2012-01-25, 14:38

Gud så bra! vart bor du? Du har inte vägarna förbi Linköping om man kan "beställa" av dig?

varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns

Katti
2012-01-25, 15:24

Jo, när jag åker därifrån så passerar jag ju Linklöping! Är du hemma vid 17-17:30 onsdag den 8/2 så kan jag ta med åt dig också! Men ringa och beställa får du göra själv Glad.

michellekrantze
2012-02-03, 11:07

åh, det vore super :)

Jag ringer och kollar vad det har för något över så säger jag att du (ditt namn) hämtar upp på onsdag.

Hör av mig här igen med telenr så får vi mötas upp på lämplig plats i linköping :)

Katti
2012-02-03, 13:38

Ja, det går jättebra! Jag ska vara på Valla djursjukhus klockan 18, så där går det bra att träffas strax innan!

michellekrantze
2012-02-03, 19:20

super :) jag ska ringa dem imorgon, har jobbat så hade inte tid innan och antar att dem stängt nu

Katti
2012-02-03, 21:15

Jag har lite dåligt med plats i frysen och hade börjat oroa mig för hur jag ska få plats med allt. Men det ser inte ut som om det blir några problem på ett tag. En fördel med att det nu blivit vinter Skrattande.

Annons:
michellekrantze
2012-02-04, 15:21

åh, jag har ringt idag men ej fått svar. imorgon har dem stängt så jag måste alltså vänta till måndag… chansen att dem har rester är kanske inte så stor då men jag ringer och hör med dem iaf annars kan vi kanske ta det nästa gång du åker dit? :)

michellekrantze
2012-02-04, 15:30

oj, vad pinsamt, jag fick tag på henne på mobilen som stod på hemsidan, hon hade dock ingen tid att prata just då och sa att vi skulle lösa det på onsdag…

Men fick du betala något sist eller gav dem bort det som ändå skulle kastas? För isf kan du ju ta med det hon har så kan jag se över själv vad som min hund anser ätbart, om det inte vore för jobbigt för dig såklart. Men ben, kött, hjärta, mage, lever och sådant går ju alltid åt :)

Katti
2012-02-04, 15:30

Jag tipsade dem om att göra påsar med hundmat och sälja det (nu gjode de det bara på beställning). Så har du tur kanske de har gjort mer än vad jag kan förvara! Annars tror jag säkert att de styckar i början av veckan, så ringer du på måndag morgon så löser det sig nog. Jag kommer ju inte dit förrän på onsdag eftermiddag!

Sarah-S
2012-02-06, 14:57

Jag har mailat och frågat om det finns kött av lamm som jag kan köpa till min katt :)

Tack för tipset

(åker dagligen Kolmården-Linköping då jag jobbar på Valla.. ;) )

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Upp till toppen
Annons: