Annons:
Etikett07-allmänt-om-barf
Läst 2340 ggr
wesdi
2011-10-21, 19:03

(H) Fyndade kycklingklubbor!

Flört Weii det är kul när man kan fynda mat till hundar till bra pris!

Hittade färska kycklingklubbor till kanonpris (kort datum), 3 st i en förpackning (nära 800 g) nedsatta till 15 kr!!

Gissa vad vovvarna fick till middag??

Obestämd Hm nu råkar jag ha lite halvknäppa hundar när det gäller kycklingvingar och ben… ingen av dem gillar att äta dem hela (i sin naturliga storlek).

Å nä det är inte *nyhetens behag* för pudeln som är drygt 6 år har alltid varit så här *kräsen* när det gäller just kycklingdelar… vete tusan om han övertalat jaktcockern om att det är mycket godare om matte delar vinge/ben i lite mindre delar…för cockern är precis likadan.

Styckad i lite mindre delar ja då smakar det himla gott…  Jaja… jag tar mig det *besväret* att dela dem i några mindre bitar.

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

Annons:
Sugiyama
2011-10-21, 20:32

Toppen! Kort datum är perfekt när man ska köpa hundmat.

Elcyion
2011-10-23, 17:29

Säger samma sak här. Vad kul att du hittade billiga ingredienser!

Medarbetare på jack russel terrier

Katti
2011-10-25, 16:27

Ja, kort datum är bra! Men frysta kycklingklubbor kostar ju ungefär så på normalpris (Coop har för strax under 20:-/kg i tvåkilosförpackningar). Dock kanske de är vattenpreparerade (plus i värsta fall salt och SOCKER…), något jag blir riktigt förbannad på…

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Sugiyama
2011-10-28, 21:58

Jag fyndade färsk kyckling för 20 kr/kg idag så blev det filéer till oss männsikor och resten till hundarna.

Upp till toppen
Annons: