Annons:
Etikett01-börja-barf-a
Läst 1940 ggr
BARFmycat
2011-04-26 22:08

Hur stor del av kosten kan bestå av kött..

.. innan man behöver balansera upp den?

Om man tex ger blötfoder, färskfoder eller torrfoder som är balanserat, hur mycket kött kan man ge vid sidan av innan man måste balansera upp köttdelen?

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Annons:
[Gemm]
2011-04-27 16:18
#1

jag har alltid läst mellan 10 och 20 %. alltså antingen eller, ett par påstår 10 % och andra påstår 20 %.

vore intressant att få veta, om faktat finns där ute.

(nu är jag så less på den här snubben i videon från albano som är in my face hela tiden när jag ska skriva här)

Skunken
2011-04-27 19:41
#2

1# Haha på tal om det! Riktigt trött på han med! Grrrrr!

www.sweetolga.blogg.se

"Jag vill ha en hund som vågar göra fel men vill göra rätt" Rebecka Berglund

BARFmycat
2011-04-27 19:55
#3

Är också less som sjutton på Albano reklamen!

Jag har hört 50%, jag vet att jag läst det här på BARF i fokus men jag vet inte vem som sagt det eller i vilket inlägg och jag kan inte hitta det, otroligt irriterande!Obestämd

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

LaSadie
2011-04-28 13:45
#4

#3 Albano reklamen känns lite fel här eftersom det känns som att de pratar om torrfoder….

[Gemm]
2011-05-01 00:48
#5

#3 Det var mäkta udda siffror må jag säga! Undrar hur man får reda på vem det var, kan denne tänkas släntra in här av slump mån tro? *hoppas*

#4 Det figurerar en hel del bullshit i den där reklamen och ja, känns minst sagt opassande här.

Bogart
2011-05-01 01:04
#6

Reklamen bör vara borta nu, jag kontaktade Niklas och förklarade varför den var olämplig att ha på den här sidan. Så nu ska ni inte störas av den där snubben längre (inte här i alla fall)… Tungan ute

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Annons:
[Gemm]
2011-05-01 01:28
#7

Guld Bogart!

Upp till toppen
Annons: