Annons:
Etikett02-hund
Läst 3495 ggr
Katti
2/17/11, 12:16 AM

Har fått lamm!

 Tre lyckliga hundar idag!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
Bogart
2/17/11, 12:39 AM
#1

Härliga bilder, jag blir riktigt avundsjuk! Hoppas verkligen på att kunna utfodra med rejäla bitar eller hela bytesdjur snart… Hade varit så givande för hunden.

Fick du det eller betalade du för det?

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Katti
2/17/11, 12:57 AM
#2

Fick alldeles gratis Skrattande. Bor nära en stor fårgård, men de slaktar nästan inget själva. Bara någon enstaka gång för eget behov. Men nu har jag sagt att jag är intresserad, så förhoppningsvis hör de av sig flera gånger. Organen kokade hon till de egna hundarna. Ville inte prata för mycket om BARF och att det är bättre att ge rått, då får jag ju inte benen nästa gång Flört.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Lusthan
2/17/11, 5:52 PM
#3

Det där såg ut som glada och nöjda hundar. :) Jag har funderat över att köpa hem döda möss som mina kan äta. Undrar om det skulle vara populärt. Skulle jag ta hem ett stort lamm så skulle väl mina svimma av skräck… Lite mycket för katter kanske.

Heffipeffi
2/17/11, 6:36 PM
#4

Mina katter kastar sig glatt över ett helt kalkonskrov om de får. Det är visserligen lite mindre än ett lamm, men ändå stort i förhållande till katterna. Det ser faktiskt ganska roligt ut :-)

Katti
2/17/11, 7:00 PM
#5

Våra utekatter har gått förbi detta ute, men inte ägnat det en blick! Det var inte mat i deras ögon Glad.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Lusthan
2/17/11, 7:08 PM
#6

Äter katterna lamm i vanliga fall så kan man ju tycka att de borde reagera på lukten men det kanske blev för mycket för de. :)

Jag har svårt att få mina katter att äta vissa saker överhuvudtaget så jag misstänker att det inte skulle vara så poppis hos de till att börja med.

Annons:
Skunken
2/17/11, 10:45 PM
#7

WOW vad lyxigt stora bitar :D  Så mkt!! De ser då bra glada ut :D

Nästan att jag tycker att det ser gott ut ;) hahha

Kan jag kanske få låna bilderna till min blogg? :S
Så fina och vill visa läsarna hur gott det ser ut med riktig hundmat!
Dom bidlerna säger ju allt!!

www.sweetolga.blogg.se

"Jag vill ha en hund som vågar göra fel men vill göra rätt" Rebecka Berglund

Katti
2/18/11, 12:09 AM
#8

Självklart får du låna bilderna! Länka gärna till kennel Min Bästa Vän www.skullebo.se då! HUndarna heter Önska, Aaya och Katla uppifrån om du vill skriva det.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Skunken
2/18/11, 12:26 AM
#9

Tack :D:D Ja ska länka och skriva namn och allt :D

www.sweetolga.blogg.se

"Jag vill ha en hund som vågar göra fel men vill göra rätt" Rebecka Berglund

Upp till toppen
Annons: