Annons:
Etikett13-var-köper-man-barf
Läst 3747 ggr
Hawknestgrove
8/4/10, 4:24 PM

Barf hemkört i Göteborg...

Har  någon testat?

http://www.hundmatbilen.se/

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Silvestris
8/4/10, 8:58 PM
#1

Har inte provat, men det är ju bra att möjligheten finns. Lite saftiga priser på en del saker dock. 31 kr/kg för mald kyckling. Det går lätt att hitta för 20-25 kr/kg i butik (hel kyckling iofs men de flesta katter behöver inte mald). Kycklingvingar brukar finnas för 17-18 kr/kg på Willy's.

Bra pris på hjärta och lever dock.

Bogart
8/6/10, 9:14 PM
#2

Låter ju superbra, men jag undrar vad som ingår i "Göteborg med omnejd". Är det kanske endast de platser som står på hemsidan? Hade ju varit kul om de kunde tänka sig att åka lite längre…

Hade också varit bra om de hade lite större sortiment, som lite färskfoder och deras halvfoder.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Issm
8/6/10, 10:55 PM
#3

Jag tycker också det verkar bra..  Känns bra att någon tog över där huveröds sluta.

Bogart - Började idag med färsk mat på riktigt, så håll tummarna att hans mage funkar. Sen kanske vi kan göra en gemensam beställning till närmaste ställe?  Vill ju som sagt börja introducera honom för annat än vom o sånt.

Bogart
8/8/10, 10:16 PM
#4

#3 Ja det får vi allt göra! Jag har i alla fall mailat hon som har den där sidan nu, och det här sa hon till mig:

"Kan tänka mej köra till Uddevalla med, mot vis fraktkostnad, beroende på hur mycket du ska ha"

Det låter ju lovande i alla fall! Glad Om hon nu bara hade haft vanligt färskfoder också, för då hade det varit många här i stan som hade varit intresserade.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Hawknestgrove
8/8/10, 10:17 PM
#5

Bogart, det kanske vore värt att mötas upp på halva vägen?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Issm
8/8/10, 10:23 PM
#6

#4 Det låter ju toppen! Ja färskfoder är det verkligen en hel del som vill ha, bara att kolla tråden på uddevallahundar.

Annons:
Hawknestgrove
8/8/10, 10:24 PM
#7

Ja då kunde ni ju kanske enas om att beställa ihop!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Bogart
8/10/10, 9:02 PM
#8

Jag har pratat lite mer med henne nu, och hon hade tydligen varit intresserad av att börja sälja Vom og Hundemat, men de vill bara att fodret ska säljas i butik. Hon ville inte sälja färskfoder med spannmål i, så jag tipsade henne om Canifor som hon nu har kontaktat. Vore ju superbra om hon kunde sälja det också.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Upp till toppen
Annons: