Annons:
Etikett23-ot-off-topic
Läst 2673 ggr
smurfan-13
2010-06-20 18:29

Göteborgare Se Hit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppas att det är ok att lägga in denna texten här & att det finns några själar som kan tänka sig att avvara viktig tid till att försöka få in Soraya.

SOS´Soraya är på rymmen i Göteborg och det behövs hjälp för att få in henne. Soraya har varit på rymmen sedan förra fredagen, är skygg och det är ingen ide att försöka fånga in själv då man bara skrämmer henne ännu mer. Hon rör sig runt området Sandeslätt - Hammarkullen, främst nattetid. Vi behöver hjälp att sitta vakt och fånga henne mellan ca 22-05, och alla observationer av henne är till hjälp så att vi kan kartlägga hur hon rör sig. Hon har svart sele på sig (ruffwears nya variant). Hon springer oftast hukad på ett typiskt skyggt sätt och kan uppfattas som mindre än hon egentligen är.

Ser du henne försök INTE närma dig henne! Utan notera plats, tid och kontakta någon av personerna på http://www.tassartillsverige.net/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?286357.0

Det behövs även hjälp att lappa närliggande område, samt sprida infon vidare.

Hjälp Soraya att komma hem!

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
BARFmycat
2010-06-20 18:43
#2

Usch, det där lät inte roligt alls..Rynkar på näsan

Hoppas du får tag i någon som kan hjälpa dig att få hem henne igen, lycka till!

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

smurfan-13
2010-06-20 18:48
#3

#2 det är inte min hund, uta jag sprider bara ordet vidare. Hoppas innerligt att tösen kommer in snart!

Elcyion
2010-06-28 14:22
#4

Soraya har nu kommit in.

Medarbetare på jack russel terrier

Upp till toppen
Annons: