Annons:
Etikett18-kommersiellt-foder
Läst 2938 ggr
Zabbio
2010-03-25 23:42

Fråga om BRAVO..

Hur luktar ert Bravo foder, ni som har det?

Jag har Bravo ox till katten men tycker att det luktar väldigt skarpt jämfört med rått kött i köttdisken… Normalt?

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Annons:
AnneN
2010-03-26 00:22
#1

Jag testade ett tag Bravo Plus med vom till min hund, och det tyckte jag och sambon luktade vidrigt, men det tyckte varken hunden eller katterna att det gjorde, de slukade det med god aptit och var som tokiga innan det serverades.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Zabbio
2010-03-26 00:29
#2

Ok. :)

Mina katter är inte vana vid barf än,men bandade lite i Bassis blötfoder (några gram bara, en liten hörna) poch hon kräktes som en gris. Eftersom jag tycker det är märkligt att rått kött+brosk etc ska lukta så ,ycket skarpare än rått kött i kyldisken blev jag konfunderad. Men ska testa med nötfärs ifal det är det hon inte tål. Kyckling som hon smakat innan har gått ner.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

BARFmycat
2010-03-26 10:03
#3

Vom luktar ju sjukt mycket, och det är inte liljekonvaljdoft direkt… Men är det bara vanligt kött så ska det ju inte lukta särskilt mycketObestämd

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Elcyion
2010-03-26 10:32
#4

Den nötkross som jag köper från nordic. luktar precis som vanligt kött jag köper på mataffären; fräscht kött.

Medarbetare på jack russel terrier

Zabbio
2010-03-26 22:56
#5

#3 bravo ox ska bara vara vanligt kött (och brosk m.m. gissar jag) står inget om vom eller inälvor eller annat..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

BARFmycat
2010-03-27 00:23
#6

#5

Då låter det ju som att något inte står rätt till…

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Annons:
Zabbio
2010-03-27 01:30
#7

#6 Jo.. :/

Pappas hund ska få en del av det imorron. Hon tål det även om det skulle vara lite gammalt, och hennes torrfoder är slut (fast pappa köper nog nytt imorron iaf). Hon blir säkert bara glad över at få lite luktigt kött :P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Elcyion
2010-03-27 11:45
#8

Kontakta bravo, och se om de kan hjälpa dig. Om det nur är fel på produkten…

Medarbetare på jack russel terrier

Zabbio
2010-03-27 12:56
#9

#8 Men jag vet ju inte om det r det.. orkar inte ta tag i sån't nu. Det är för mycket annat.

Hela fabriken luktade likadant som köttet, men det kanske är vom eller nåt.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Upp till toppen
Annons: