Äntligen Kanin!
Blev riktigt glad idag när jag äntligen fick tag i kanin åt killarna här hemma :) Ska bli väldigt intressant att se vad dom tycker om det imorgon!

Wiie! Jag har tur som har en pojkvan/svarfar som skjuter at mig med jamna mellanrum :) Finns aven att kopa i djuraffaren har da de saljer illrar. Da ar det kanin som ar styckad rakt av i kuber med ben och allt :)
// Amanda

#1 coolt att dom säljer det i djuraffären! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#2 Ja :) Fast halften av personalen ar ju illeragare som jagar, sa de saljer helt enkelt det de inte behover till deras egna illrar. Billigt ar det ocksa ca 10kr for en halv kanin.
// Amanda

Vart fick du tag på det cecilia? Jag hittade en butik i Barkarby där de erbjöd sig att beställa fryst hel kanin och marsvin för min räkning men jag har inte höt något från dem sedan dess.

Enskede katt&hund!
Dom är riktigt trevliga att ha och göra med och gör så gott dom kan. Det jag tycker är väldigt positivt med deras kycklingskrov är att dessa kommer ifrån "lokala bönder". Om man tajmar ordentligt med deras leveranser så kan man köpa skroven dagsfärska.
Kaninskroven får dom in i mkt begränsade mängder som jag förstår nu. Men om du ringer och pratar med dom så kanske dom kan hitta mer. Efterfrågan styr utbudet. :)