Annons:
Etikett16-undersökningar
Läst 2520 ggr
MaalinF
9/30/09, 9:29 PM

Veckans Fråga: Vad barfar du för djur?

Ja, vad har du för djur hemma som du  barfar? Kan vara intressant att se hur fördelningen ligger!


 

 

Annons:
MaalinF
9/30/09, 9:30 PM
#1

Två glada kattflickor på snart 2 år!


 

 

SaraC
9/30/09, 10:33 PM
#2

Jag har hund och katter hemma, men barfar inte - än.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Dorkiis
10/1/09, 10:25 AM
#3

har så smått kört igång med barf på mina två katttjejer och de är helt galna i det! Äter upp allt på två röda sekunder =)

sarae
10/1/09, 10:39 AM
#4

numera barfas 11 illrar här, i och med bortgången av min torrfoderätande äldsta iller i fredags så åkte torrfodret ut helt och hållet. 8 av dem är uppfödda på barf.

MaalinF
10/1/09, 10:49 AM
#5

#3 Vissa har tur :)


 

 

JessicaN
10/1/09, 12:35 PM
#6

Jag helbarfar inte men jag har ett gäng katter här hemma som får blötmat och barf, ibland lite torrfoder.

Annons:
HannaM
10/2/09, 7:23 PM
[Saiva]
10/4/09, 10:12 PM
#8

3 fina katter! En 1,5år gammal, en 2,5 år gammal och en liten på ca. 16 veckor. Den äldsta håller jag på att fasa över fortfarande(han är ganska ny hos mig). Han har väldigt känslig mage så det kommer ta månader innan han är helt inställd på barf. Men han älskar allt rått så jag får passa dem när de äter annars går han och snor av den som jag helbarfar. ;o) Får han i sig för mycket blir det sprutlackering i lådan.

Den näst äldsta har jag helbarfat sedan han var liten kattunge(ganska precis ett år nu snart). Han vägrar äta något annat än sin älskade barf. ;o) Kan nedlåta sig till Sheba blötmat ibland om matte glömt ta fram barfen ur frysen dagen innan. Annars matvägrar han. Haha. :o)

Kattungen håller jag på att fasa över. Han är lite dålig i magen men ÄLSKAR allt rått! Slänger jag åt honom en liten bit när jag lagar mat så säger det bara *glufs* så är det borta sen och han skriker efter mer. Allt från kyckling, nötfärs, köttbitar, fisk… :o)

Jag har nog haft en väldig tur med mina katter. :o) Jag har verkligen inte behövt truga i dem maten. Snarare är det så att det är jag som håller dem tillbaka för att de blir dåliga i magen om det går för fort! :oO :o)

Upp till toppen
Annons: