Annons:
Etiketter02-hund01-börja-barf-a09-näringsämnen-uträkningar
Läst 462 ggr
Christinaochjackie
2021-01-02 08:39

näringslära - foderkunskap

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! jag är ny i forumet och vill presentera mig. Jag heter Christina, bor i Gävle med min hund Jackie. Blandras Schäfer/Rottweiler 6 år.

Jag är kostrådgivare och är lika intresserad av kost och hälsa för hundar . Jag undrar om någon av Er vet vart man kan studera näringslära för hund.
Jag känner till utbildningar på UPH Academy. Det är lite dyra priser där för min del. Jag hoppas på att någon kan tipsa om någon annan kurs/utbildning.

Tack på förhand

Annons:
TatsuOni
2021-01-15 19:16
#1

Hej!

Tyvärr så är inte den här sajten så aktiv just nu. Testa att ställa din fråga inne på hundar eller katter, så kanske du kan få svar 🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Det här är sajten för alla oss som älskar hundar!Tanken med sajten är att försöka skapa en trevlig mötesplats för oss som har ett intresse för hundar. Här kan vi lära av varandra, dela med oss av våra erfarenheter, få råd och tips, visa vackra bilder och roliga filmer och diskutera allt som har med hundar att göra. Nybliven hundägare, lång erfarenhet inom hund eller bara intresserad av hundar. Liten hund eller stor hund. Renras eller blandras. Här är alla varmt välkomna!
Upp till toppen
Annons: