Annons:
Etikett02-hund
Läst 1588 ggr
[Bolten]
7/16/13, 5:56 PM

Så glad!

Har äntligen hittat en som föder upp produktions kaniner nära mig som jag ska få köpa av. Har letat hur länge som helst och nu äntligen hittat de :) Glada hundar och glad matta :D

Annons:
[fabienne]
7/18/13, 12:14 PM
#1

Vilken lycka! :D Jag funderar på att föda upp kaniner för kött i framtiden. Lär ju vara bland det absolut bästa köttet man kan ge hundarna samt äta själv. :)

[Bolten]
7/18/13, 12:46 PM
#2

#1 Ja verkligen! Jag vill också göra det, tar bara så mycket plats :/

Zabbio
7/18/13, 10:25 PM
#3

Men det är ju kul med kaniner också! :P

*smiter tillbaka i mitt kaninhål igen*

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Sugar Mist
7/21/13, 2:16 AM
#4

#1 Jag föder upp foderkaniner just till BARF ändamål, jag själv klarar inte av att äta det, jag klarar inte av att äta vildsvin eller liknande heller. Men hundarna uppskattar det, dock är det jobbigaste att städa burarna varje vecka, att gå upp tidigt på morgonen när det är -30 och hacka ur is från vattenskålarna och släpa en tung kanna efter sig med varmvatten till skålarna, då tvivlar man på om det är värt det!

-

[Bolten]
7/21/13, 2:38 AM
#5

#4 Önskar jag hade plats/tid till det, födde upp kaniner innan (till hoppning) och hade drygt 30 st och de tar ju såån tid och den finns inte riktigt kvar :/

Zabbio
7/21/13, 10:01 AM
#6

Aww… har 24 kaniner just nu och det tar väl ca 15-20 minuter om dagen… plus en halvtimmes städning eller så i veckan..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Annons:
Upp till toppen
Annons: