Annons:
Etikett03-katt
Läst 1396 ggr
Lizzettan
8/7/17, 6:49 PM

8-årig katthona

Hej! Jag har en 8-årig katthona som heter Ida. Ida är kastrerad och kommer ifrån en kattförening. Jag och min sambo har haft Ida hos oss i ca 4 år. Ida har fått en tumör bortopererad som satt på hakan. Hon har även lite strul med sina njurar och äter idag hills torrfoder och våtmat för njurar dom köps hos veterinären. Just idag fick jag samtal från veterinären där det sägs att det finns en liten risk för spridning av tumören som plockades bort, och ett alternativ är strålbehandling i Jönköping. (Vi bor utanför Malmö). Så därför tänker jag "man är vad man äter" och vill hitta något som passar Ida som dessutom kan läka henne. Eftersom man vet hur strålbehandling brukar påverka oss människor så är det inget jag vill utsätta Ida för. Är tacksam för all hjälp jag kan få.

Annons:
vallhund
8/7/17, 8:09 PM
#1

Foder botar inte tumörer, vare sig på hundar, katter eller människor. Om du/ni o kisse är nöjda med maten hon äter nu skulle jag inte byta.

mvh

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Alana82
9/29/17, 9:34 PM
#2

Men tumörer lever av socker så att hålla nere kolhydraterna i kosten lär inte skada

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

vallhund
9/29/17, 10:33 PM
#3

#2 Vetenskapliga belägg för det påståendet?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: