Annons:
Etikett07-allmänt-om-barf
Läst 8268 ggr
Wellcraft
6/20/15, 1:40 PM

Vad fick ditt djur till middag idag?

Min hund fick ca 250 g komage (vom), rkb (revben) och äggula :)

Vad fick era djur för "smaskigt" idag? :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Annons:
VildaVittra
6/20/15, 1:49 PM
#1

Hundarna fick dela på en ostsmörgås som jag inte ville ha själv. De kommer förmodligen tycka att jag ska dela med mig av tacosen också som jag ska äta senare.
Kissarna är ute och jagar, kaninen har fått lönngrenar och hönan havre.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Wenniz
6/20/15, 7:56 PM
#2

Matte hade glömt att göra i ordning mat för Lördag så det fick bli snabbmat - Grisfötter då matte inte orkade tina upp något annant, men grisfötter funkar fintfint tycker hundarna. :)

Valpen fick Mush Puppy med en äggula som topping. :)

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
burmamys
6/21/15, 6:00 PM
#3

Burmakatterna Simon och Saga fick lyxmat idag, kycklinghjärtan, kycklinglever, och lammracks! =)

Katti
6/24/15, 10:03 PM
#4

Både katter och hundar har fått grishjärta. Ingen protesterade!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

wesdi
6/29/15, 8:32 AM
#5

Nöt, nötvom, lamm, lite tillskott, hjortrevben och kycklingfötter.

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

Wenniz
7/1/15, 8:45 AM
#6

Till frukost blev det Lax (det är verkligen den sista laxen jag köper för det stinker verkligen när man ger lax), Laxskinn, Äggula och Kosttillskott. Valpis fick Mush Puppy m äggula.

Ikväll blir det viltkött, kycklinghjärta och kycklingfötter. Och för valpen blir det lite Lax och  Laxskinn. Till lunch får hon kycklingvinge. 😃

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Annons:
IngaTrnqvist
7/10/15, 10:24 PM
#7

Kycklingskrov, lever, njure och en äggula blev det till middag idag. Till frukost blev det lite vom :)

VildaVittra
7/14/15, 1:33 AM
#8

Kanelbullar. Glömde en plåt lite för länge i ugnen, så hundstackarna får "offra" sig. Visst är det synd om dom?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Wenniz
7/16/15, 11:01 PM
#9

Till frukost blev det blandfärs (nöt/gris) och grönsaker så valpen älskar att smaka grönsaker. :) Till kvällen blev det Mush Vaitso Puppy - campingmat är inte så dumt det heller säger hundarna. :)

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
JoannaLi
7/17/15, 8:17 PM
#10

Arrak fick halv portion torrfoder, och halv portion VOM taste kyckling, andra måltiden där han ätit båda.

MUMS! sa Arrak, och Lillebror som skulle ge maten var glad över att matte stod alldeles intill och kunde morra åt Arrak till att ligga kvar tills lillebror flyttat på sig. Efter det var det varje man för sig själv :D

Inte för att jag egentligen varit särskilt orolig att han skulle rata maten (jag har en labb), men när jag stod och skar till korvarna igår och den annars ganska artiga vovven nästan klättrade upp på bänken för att komma åt maten, ja, då stillades min oro ^^

[.Victoria.]
7/18/15, 1:56 AM
#11

Nötvom :)

Cixx
7/18/15, 8:19 PM
#12

Nötvom + rester av entrecote

(Hon är skendräktig och vägrar äta sitt färskfoder från vom och mush för tillfället..)

Följ InnaTheIggy på Instagram
Medarbetare påBARF iFokus

Wenniz
8/22/15, 2:43 PM
#13

Mina päron hade varit och handlat och då var de så snälla och köpte med oxsenor och annat ätbart som vi människor helst inte äter, snällt att de tänker på hundarna. 😃 Ikväll ska det ätas oxkött, vom och lammrevben. 🙂

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Annons:
IngaTrnqvist
8/22/15, 11:13 PM
#14

Lammrevben, mushbollar (basic ko/gris) och lite kokta grönsaker. (:

[Tilde]
8/26/15, 1:39 PM
#15

Middag igår bestod av lamm (ben och broskblandning). Idag blir det rent hjortkött. 🙂

Leifsdotra
8/31/15, 8:56 AM
#16

Håller långsamt på att gå över till barf och båda hundarna får just nu sin vanliga hundmat uppblandad med slaktrester från kanin. Igår fick de revben, andra småben och lever. Idag mage, njurar, lever och revben samt andra småben. Kräsna  tiken äter riktigt bra och gamle hanhunden som annars är ointresserad av ben åt upp det han fick i sin portion. Framåt månadsskiftet sept/okt kommer jag att få tillgång till lamm också:-)

vallhund
8/31/15, 2:33 PM
#17

En stor burk Keso (utgående datum) kompletterat med lite torrisar (nödfoder).

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

IngaTrnqvist
9/6/15, 12:31 AM
#18

Mushkorv (ren), något grisben (rekreationben) samt ett par äppelbitar han lyckades  
tigga till sig.

Wenniz
9/6/15, 7:44 PM
#19

Idag serverades det kycklingvingar vilket hör till favoriten! Nästa vecka får de leva på Mush Puppy & Mush Vaisto Starter för matte åker bort i en vecka och jag har så snälla hundvakter som vågar ta sig an med Mushbullarna i alla fall. ;)

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
JoannaLi
9/13/15, 8:58 PM
#20

VOM nr 25, med tillsätt äggula och "hela" äggskal, och en morot. Till mellis blev det äppelskal.

Annons:
Wellcraft
11/2/15, 1:41 PM
#21

En burk barnmat 🤫 Matte hade glömt tina färskfoder..

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

vallhund
11/4/15, 2:28 PM
#22

#21

Men baah, klarar inte magen fryst mat?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Wellcraft
11/4/15, 10:24 PM
#23

#22 Det är snarare jag som inte orkar hamra sönder korven :')

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Wenniz
11/7/15, 9:43 AM
#24

Nu under helgen får hundarna överleva på "rester" då vi rensar frysen för att få plats med mer mat som kommer hem imorgon. Idag serverades det VOH active till Whippeten och Kooikern får Sund Hundmat Lax & Ox. Gratisprover som har hamnat på botten av frysen. :p

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Wenniz
1/21/16, 1:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Jag lyckades ta en bild på maten! 😃 Lite roligare med bilder än texter ibland. 🙂

Fenna fick igår till kvällis lever, njure av något slag jag inte kommer ihåg, gris och lammben som uppskattades av den lilla röda räserråttan. sedan kom det med någon ört som jag inte kommer på vad den heter i skrivande stund. 🙂

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
vallhund
1/21/16, 2:07 PM
#26

Vattenkrasse? Timjan?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

JoannaLi
1/21/16, 7:30 PM
#27

Idag serverades oxkött i vätskeersättning ute i snön på en grav från järnåldern. Ibland får man slå på stort! 

(Efter fysträning är han ordinerad vätskeersättning av fysioterapeut, vilket han naturligtvis vägrar dricka. Men med lite mat i, då jäklar!)

Annons:
Wenniz
1/21/16, 9:34 PM
#28

#26 Ja, lite timjan var det nog :)

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
monjan
1/31/16, 9:18 PM
#29

Hrm.. vad blev det idag?

Jo - revben fr gris, och kålrot samt grishjärta när vi tränade  rally och nosework.

wesdi
2/3/16, 8:47 AM
#30

lamm, älg, viltfett (kommer inte ihåg djurslag), lite kosttillskott, hjortrevben.

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

vallhund
2/3/16, 10:17 AM
#31

½ sida revbensspjäll av gris.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Wellcraft
2/3/16, 11:07 AM
#32

kattmat(torrfoder) & två äggulor.. glömde färskfodret hemma 😭

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Kristall
2/23/16, 10:00 PM
#33

En fårkötts-korv från Mush till frukost & lunch, och husse skämde bort honom med marmorerad ytterfilé av nöt till middag. Stackar'n är lite väl mätt för tillfället. 😃

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

zickan
2/24/16, 5:19 PM
#34

Vet inte vad som blir till middag. Nöt är iaf givet. Står ett par säckar i köket med ben, vom,färs,lever,njure. Se vad de lyckas stjäla innan det är dags för middag haha.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
JoannaLi
2/24/16, 5:38 PM
#35

Idag blir det Pondus Original & 3XP, med lite lax och kycklingskinn ovanpå för att matte rensar frysen.

Wellcraft
3/9/16, 3:06 PM
#36

ca 1dl VoH. En matsked rårörda lingon, två dl rivna morötter, 1 dl ris, 1 tsk ingefära pulver, en matsked laktosfrimjölk.
Två kokta ägg & en rå äggula.
Var middagen idag  
Låter som jäkla mycket, men vi har kommit igång med draget igen och då behöver han massa mat.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

JoannaLi
3/9/16, 5:55 PM
#37

Lammkött, lammlever, en kalvtestikel och lammnacke. Mycket lamm idag! :D

zickan
3/9/16, 7:33 PM
#38

Gubben fick 420 gram. Tjejen runt 500gram. Bådes fördelade på två mål. 
Innehöll nötvom, hjortkött,älg njure, vaktelägg. Ströade över alger i morse. Kvällsmiddagen fick de varsin upptinad kub kaninblod.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

vallhund
3/10/16, 2:13 AM
#39

Hel kyckling.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

wesdi
3/10/16, 8:45 AM
#40

Hundarna fick nötvåm, älg, rådjur, lammfett, lite kosttillskott och hjortrevben.

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

molbojse
3/16/16, 8:26 PM
#41

Vår kille fick kycklinghjärta, -lever och -lunga till middag :)

Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.

Annons:
IngaTrnqvist
3/19/16, 7:41 PM
#42

Kyckling, bit av en grisknorr, lever, hjortfett och lite kokta grönsaker.

Volpes
3/31/16, 11:53 PM
#43

Jag har testat att ge min katt kycklingvingar men han är inte alls intresserad av dem. Så till denna batch jag har gjort bröt jag bort revbenen ifrån kycklingen jag tog köttet ifrån och jag gömde sedan ett ben i hans mat. Och det försvann fort ner 😃Stolt matte 😃

Kristall
4/1/16, 10:53 PM
#44

Revben av gris, gris-nöt-mix från Mush, ägg, morot och nöt innerfilé har Ådi fått kalasa på idag.

Katterna fick nöja sig med torrfoder och burkmat… 🤐

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Estelle13
11/9/16, 10:17 PM
#45

Kul tråd, puttar upp den!

Mina hundar fick idag nöt/fläskfärs, äggula, ungnötslever och lammrevben

IngaTrnqvist
11/9/16, 10:56 PM
#46

Idag fick Brownie kokött, rådjursrevben, lever och njure :)

Vattnadal
11/10/16, 1:18 PM
#47

Det blir mycket älgkött nu, och levern är från egna lamm. Har även lunga från älg eller lamm till de lite rundare. Fyller på med kycklingskrov, fötter och huvud på lördag.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

zickan
12/3/16, 9:22 PM
#48

Frukost, lammfärs och lax. middag, hjortrevben

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
IngaTrnqvist
12/3/16, 10:11 PM
#49

Kyckling.. vet inte riktigt vilken del, haha. En del av skrovet i alla fall. Och njure, lever och hjärtan från kyckling också.

zickan
12/4/16, 4:05 PM
#50

Frukost, muskelkött älg.  lammhjärta, nötlever
Mellanmål när vi tränade var torkad lamm lunga så det dras av lite från middagen som planeras bli lammben.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Estelle13
12/4/16, 5:56 PM
#51

Idag blev/blir det fläskben/kött och ett kycklinglår. Igår blev det bogblad från lamm, lammhjärta, nötfärs och fiskolja.

Estelle13
12/8/16, 11:18 AM
#52

Igår blev det lamm bröstkorg, nötfärs, grishjärta, rå äggula, standardt immun och fiskolja Idag blev det till frukost ett kycklinglår och senare blir det fläskben och ungnötslever.

Vattnadal
12/8/16, 5:28 PM
#53

Kycklinghalsar, älglever och lite griskött till frukost och middag idag. Ska ta fram en påse med lamm (hjärta, lunga och lite kött) till imorgon. Har även tinade kycklingfötter.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

IngaTrnqvist
12/11/16, 3:06 PM
#54

Älgkött och grisrevben

Leifsdotra
12/12/16, 9:49 AM
#55

Igår:

Hundarna fick skrov från kanin och lite bortskurna slamsor från älgköttet som vi skulle äta.

Katten fick rester från tuppslakten.

Annons:
Estelle13
12/12/16, 1:45 PM
#56

Igår: lammrygg, nötfärs, fläskben, fiskolja, standardt immun. Idag: Kycklingvinge, grisfot och ungnötslever.

Estelle13
12/14/16, 1:23 PM
#57

Igår: grisfot, bogblad från lamm och lammputs Idag: Lammputs, ungnötslever fläskben

Estelle13
12/16/16, 12:01 PM
#58

Igår: Kycklingvinge, lax, ungnötslever och lammrevben Idag: Nötfärs med 1 rå äggula 2 tsk standardt immun samt fiskolja och lammrevben.

IngaTrnqvist
12/16/16, 1:32 PM
#59

Mush vaisto och rådjursben

zickan
12/17/16, 6:20 PM
#60

Lite grishjärta, griskött, kokt ägg, stuvad spenat, stekt torsk.  Bra att besöka föräldrar. Styckats gris i garaget inför jul. Ligger massa gott rens i frysen och här görs inte matlådor. Massa extra gott som åker ner i deras skålar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

IngaTrnqvist
12/18/16, 11:32 PM
#61

Brownie fick kokött (bit och färs), benmjöl, lever och njure idag.

Tills imorgon tinas griskött+revben, lever och kycklinghjärtan.

Estelle13
12/20/16, 10:03 AM
#62

Igår: Kycklingvinge, kalvrevben och lammhjärta, fiskolja Idag: grisrevben, nötfärs, ungnötslever, rå äggula samt lite immun och fiskolja

Annons:
Vattnadal
12/20/16, 1:34 PM
#63

I morse fick Cora (som är dement och aldrig vet vad hon gillar) en bit älglever, skuren i små bitar, ihoprörd med lite färskfoder av nöt och fiskolja och B-vitamin, lite älgkött i små bitar och en kycklingfot.

Ingrid fick en kycklingfot, 2 bitar lever och en hel del älgkött.

Vittra fick en bit älglever, en kycklingfot och älgkött.

Till middag har jag tinat en påse köttiga lammben, och antagligen fyller jag på med lite älgkött.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

zickan
12/25/16, 3:47 PM
#64

Började dagen med lammfärs och laxolja.

Tagit fram hjort och lammrevben tills i kväll åt hundar och illrar. 

Och i morgon får hund och iller dela på en hel lax så länge det räcker.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

IngaTrnqvist
12/25/16, 4:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#65

Griskött, våmbullar, rådjursrevben, lever och njure.

Estelle13
1/6/17, 11:18 PM
#66

Idag blev det lammputs, lammrevben, lammfett, nötfärs, standardt immun och fiskolja.

Vattnadal
1/9/17, 3:35 PM
#67

Gårdagens frukost:
Lammlever, lite testikel eller mjälte. Älgkött och de två yngre fick en varsin kycklingfot.
Gårdagens middag: Kalkonskrov.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

lutralutra
1/11/17, 12:49 AM
#68

Nötfärs, kycklinghjärta, älgben, en äggula och fiskolja fick tjejen idag =)


Vattnadal
1/16/17, 5:23 PM
#69

Idag fick de nötlever och kalkonskrov till frukost, och Vittra fick en halv kaninmage, då hennes mage knorrar, kvittrar och muttrar. Hon spydde upp några benbitar från middagens lammben inatt, bajset ser bra ut, men magen har puttrat några dagar…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
IngaTrnqvist
1/17/17, 11:23 AM
#70

Älgmix (kött, lever, njure och mjälte) och en bit kalkonhals.

Estelle13
1/17/17, 10:46 PM
#71

Idag blev det grishjärta, Mush, fiskolja, lammfett och immun.

Estelle13
4/30/17, 12:05 AM
#72

Igår: lammputs, kycklinghals, lammrevben, lammfett, ungnötslever och rå äggula. Idag: kycklingbröst, grisrevben, lammfett och ungnötslever.

Vattnadal
5/2/17, 12:36 PM
#73

Dagens frukost: Lite kycklinglever, en liten bit grishjärta och ett fläskben.

Middag blir kycklingklibba.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

IngaTrnqvist
5/2/17, 12:40 PM
#74

Kycklingklubba och äggula

Wenniz
5/9/17, 11:31 PM
#75

Torkade älgburgare, jag glömde ställa fram mat idag och tyvärr har jag en hund som får panik om hon inte får mat exakt samma tid varje dag, så vänta tills maten blir tinad och äta senare finns inte på kartan. 😕

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Estelle13
5/12/17, 10:47 PM
#76

Igår blev det blandfärs, kycklingvinge, lammrevben och lammlever, lammfett Idag blev det fläskkött, nötbroskben och lammlever, lammfett Imorgon blir det nötbroskben, ungnötslever, rå äggula och lammkött, lammfett

Annons:
Estelle13
5/27/17, 12:56 AM
#77

Igår blev det entrecote, lamm och grisrevben, kycklingvingar och lammfett Idag blir det kycklingvingar, lammkött, lammrevben och lammfett

IngaTrnqvist
5/31/17, 2:32 PM
#78

Till frukost blev det  kovåm, köttfärs (ko/gris), inälvor från gris, och benmjöl. Ikväll får han en bit kycklingskrov. 

Imorgon blir det lamm.. Kött, fett, njure och hjärta. Förmodligen en kycklingvinge till det.

Estelle13
5/31/17, 5:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#79

Idag får den här tjejen kycklingvinge, lammrevben och fläskkött samt lammfett. Imorgon blir det nötbroskben, fläskkött, lammlever och lammfett.

Vattnadal
6/1/17, 1:09 PM
#80

2 dagar har vi kört på kalkonhals, fläskben, grislever och lammnjure. 

Nu är det nog dags att ta fram ett av de små trillinglammen som inte klarade sig. Hackar upp dem frysta i portiopnsbitar, så det blir whole prey några dagar.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Estelle13
6/2/17, 11:22 PM
#81

Idag blir det bara kyckling, en halva ungefär av en hel kyckling, den andra halvan får hon i morgon.

Estelle13
6/14/17, 12:33 PM
#82

Igår blev det nötfärs, äggula, kycklinglever, nötbroskben och lammfett. Idag blir det nötfärs, lammrevben, kycklinghals, lammnjure, kycklinglever och lammfett.

Wenniz
7/10/17, 11:20 AM
#83

Jag har bestämt mig att börja BARFA igen, min ena kastar i sig allt som går att svälja men jag har märkt att min andra som inte har ätit något annat än Barf i sitt liv tycker färskfoder är otroligt tråkigt och har tappat intressent för mat ganska mycket. Stackars hundar som har haft en otroligt lat matte som har tyckt färskfoder har varit sååå smidigt. 😮

Idag serverades i alla fall en tråkig "Mush Burgare" och ikväll blir det kyckligskorv för damerna. 😎

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Annons:
Wenniz
7/28/17, 2:07 PM
#84

Idag blev det kalkonhals till mat. 🐶

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
zickan
8/27/17, 11:50 PM
#85

Vildsvinsben till hundarna. Vägde lite mer än dagsbehovet så de skulle bara ha fått varsitt ben i dag. Men märkte att de var lite sugna mot kvällen så jag slängde ut lite torkad fisk i gräset fick de söka. 
Illrarna fick lite kött jag skar av från hundarnas ben, halvt lammhjärta och mindre lammrevben kvar från igår. Snart dags för påfyllning av mat. Ska skära av lite bitar från ett kalkon lår och dela benet. Så de inte bråkar om en stor bit. 
Även råttorna har fått vildsvinskött och torkad fisk i dag.  Lite väl köttiga och fina ben som hundarna inte bör äta själva.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

IngaTrnqvist
8/28/17, 8:30 AM
#86

Kycklingvingar, fårfett och njure igår. Idag får det bli Priima NK, som vi tyvärr beställde en stor chunk av någon dag innan vi fick erbjudande att köpa får, kyckling och nötputs snorbilligt.. Tur att vi har stora frysar och en hund som gillar all mald mat xD

Wenniz
9/12/17, 11:57 AM
#87

Jag sitter just nu och jobbar på ett nytt matschema för hundarna, av egen lathet har mina hundar fått äta VOH och MUSH under ett år men har insett att jag måste börja Barfa igen för ena hundens skull som inte finner mat lika intressant om det inte är hemma barf. 😇

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
IngaTrnqvist
10/1/17, 6:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#88

Hjortstrupe, hjortnjure, hästkött, hästrevben, lammnjure, lammhjärta, lammfett och gårdsägg. 

Stort smörgåsbord för Brownie när vi har meal prep! Första gången han provar häst och strupe, båda två (samt lammfettet) var det första han åt så det var en hit :D

Estelle13
10/2/17, 6:19 PM
#89

Igår: kycklingben, lammputs , nötlever,blodpulver och lammfett

Idag: Kycklingvingar, lammfett och nötbroskben

Imorgon: Nötputs, blodpulver, lammrevben och lammfett

IngaTrnqvist
10/24/17, 12:49 PM
#90

Brownie: hästkött, hjortnjure, lammfett, äggula+skal
Valpen: Mush Vaisto puppy isblå och ljuslila, och helt ägg.

Annons:
Vattnadal
12/5/17, 9:34 PM
#91

Grisfötter, älgkött, grisnjure, lammlever och lite griskött med mycket fett.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

IngaTrnqvist
12/6/17, 2:16 PM
#92

Igår fick båda Mush vaisto, jag var väldigt lat haha
idag:
Brownie: hästkött, kycklingvinge, lammfett
Colt: mush puppy vaisto, hästkött, kycklingvinge, lammlever, blåbär och ev rkb

Jojaton
12/6/17, 10:35 PM
#93

Mush Vaisto Puppy, lite kycklingkött och en kycklinghals.

Johanna - Instagram

Estelle13
12/12/17, 4:53 PM
#94

Det blev lamm/nötputs, lammlever, nötvom och (lammrevben till hanen) och (kycklingben/vinge till tiken).

Lite kul, tikens favorit köttslag/ben är kyckling vilket hanhunden rent utav hatar och totalvägrar att äta.

IngaTrnqvist
3/3/18, 11:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#95

Brownie: Hästkött, lever, njure, rkb
Colt: kycklingvinge, hästkött, våm, lever, njure, rkb. 

Valpens frukost på bilden.

Upp till toppen
Annons: