Annons:
Etikett13-var-köper-man-barf
Läst 1055 ggr
burmamys
3/8/15, 6:01 PM

Tips på affärer i Västerås

Hej, jag barfar mina två katter och tycker det är svårt att få stabil tillgång på hjärta. Har ej bil så är beroende av att kunna ta bussen vilket innebär att jag i princip måste handla i affärer för att detta inte ska ta en halv dag i anspråk. Olika sorters kött och lever är inga problem, men ingen av de tre butiker som ligger längs min busslinje (linje 1 från centralen till bjurhovda) har hjärtan inne längre. 

Behöver hitta någon pålitlig affär som inte är alltför svår att ta sig till, alltså helst längs linje 1, eller hyfsat nära centrum, eller åtminstone nära någon av stadslinjernas busshållplatser…

Tacksam för alla tips jag kan få!!!

Annons:
Sarah-S
3/9/15, 11:58 AM
#1

Tyvärr har jag ingen kännedom om Västerås eller busslinjer men CityGross har ett bra utbud, och flera olika hjärta

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

burmamys
3/9/15, 4:16 PM
#2

Tack för tipset! Tyvärr ligger de 45 min bort från centrum på andra sidan av stan. Alltså 15 min buss till centralen, sen byta buss och så 45 min ut till city gross. Någon som känner till någon affär som är närmare?

Leritza
3/12/15, 10:04 PM
#3

Enda som dyker upp i min skalle som nära från ditt håll är maxi hälla. Annars coop som ligger vid pilgatan på linje ett har hyfsat. Sen finns ju saluhallen på slakterigatan. Aldrig varit där men de borde kunna va bra.

burmamys
3/13/15, 7:16 AM
#4

Tack för tipset! Coop på Pilgatan är tyvärr en av dem där jag frågat kanske fem gånger nu och de säger att de inte ska ha kycklinghjärta längre. Men ska testa Ica Maxi 🙂

MaritaBo
3/21/15, 6:55 PM
#5

Så gott som alla butiker kan ta hem tex. grishjärta som är rik på taurin. 

Annars har ju City Gross allt möjligt. Kul affär för oss Barfare.

Upp till toppen
Annons: