Annons:
Etikett22-övriga-frågor
Läst 2443 ggr
algolist
2014-01-31 00:44

frysbox

Vet inte om de passar in,men prövar att skriva här (: Jag ska börja ge min hund färskfoder, men har ingen plats i frysen .. Så jag ska skaffa en frysbox, o då till själva frågan: någon som har tips på vart man kan hitta till bra priser? ( gärna online med hemkörning)

Annons:
vallhund
2014-01-31 01:52
#1

Kolla på http://bortskankes.ifokus.se/ eller blocket.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

algolist
2014-01-31 08:23
#2

Har kollat lite o hittar inget.. Har ju lite problem då jag varken körkort eller bil, så ja måste nog köpa en ny på nätet där man kan få den levererad hem (bor ju ca 1 mil från Vetlanda) Varit inne på trettio.se och hittat några för 2000-3000, men vad ska man tänka på, jag har noll koll, vi behöver ju en där vi istort sätt bara ska förvara Hundmat (har En blandis påca24 kg) Infrysningskapasitet har jag fastnat lite på, är de viktigt, 5kg/dygn eller ska ja satsa på 14kg/dygn?

VildaVittra
2014-01-31 09:16
#3

Jag köpte min tvättmaskin på tretti.se. Snabb och billig hemleverans i alla fall, de ställde den där den skulle stå.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

kalindas
2014-01-31 09:17
#4

Harald Nyborg och Elgiganten brukar ha ganska billiga frysar.
Ett tips är att du går in på Pricerunner och jämför priser. De flesta har hemkörning.
Kostar ju lite mer än att skaffa en begagnad, men värt att kolla upp.

/Elisa

vallhund
2014-01-31 14:31
#5

Med en ny så har man garanti o en förväntad livstid på minst 10 år (i min värld iaf).

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Sploutt
2014-01-31 22:21
#6

Vi köpte denna http://www.elgiganten.se/product/vitvaror/frys/M145CF12E/matsui-frysbox-m145cf12e som vi är jättenöjda med. Den kostade dock 2000 när vi köpte den (i typ.. november, det verkar som att priset går väldigt mycket upp och ner).

Vi är supernöjda med den. Sväljer 145 liter, är lätt att flytta och låter typ ingenting. Sen är den väldigt diskret och intetsägande tycker jag.

Annons:
Upp till toppen
Annons: