Annons:
Etikett23-ot-off-topic
Läst 3499 ggr
VildaVittra
1/26/14, 4:36 PM

Hur förklarar jag för kissen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

att katter är strikta karnivorer som bara borde äta rått kött?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Disturbed-Angel
1/26/14, 4:40 PM
#1

Haha bra fråga..Har en kisse här hemma som alltid försöker sno ris, nudlar och pasta :P

VildaVittra
1/26/14, 4:49 PM
#2

Alltså, han är otrolig. Det värsta är att han lärt sig hur man öppnar spisen och stjäl mat ur den även när den är på, så nu har jag en 5 kgs vikt framför spisen så han inte kan det.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Disturbed-Angel
1/26/14, 5:00 PM
#3

#2 Nej men usch .. Va läskigt.

smulky
1/26/14, 9:47 PM
#4

Hur förklarar jag för min ena katt att lussebullar inte är någonting som katter tycker är smaskens? VARFÖR älskar hon saffran? Den andra katten tittar konstigt på henne och rynkar på näsan.

LindaBlue
2/1/14, 12:36 AM
#5

Jag har en iller som blir som tokig när hon får nys på paprika, kött däremot ratar hon… Bra rovdjur!

Anterrabae
2/2/14, 10:39 PM
#6

Har en katt som sitter i kolhydratsträsket 😉 om hon själv får välja, den andra katten är för lat för att tugga och hunden är petigare med maten än båda katterna tillsammans.. 😝

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
axilur
2/3/14, 11:28 AM
#7

Min ena katt älskar choklad. Vet inte hur bra det är, så hon får inte smaka men det händer att hon stjäl.

/Anneli

mimåne
2/3/14, 10:57 PM
#8

Min katt e tokig på inlagd gurka/saltgurka. Jamar och ska klättra längs mattes ben när en burk öppnas.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

tlover
2/7/14, 11:51 AM
#9

@ Vilda vittra: var har du stulit bild på vår katt? för för henne gäller det också att skydda brödet (kaninpellets är hon också galen i, även fårfor) och hon ser likadan ut 🤪

l'm back

Wezza
2/7/14, 12:31 PM
#10

Vi hade en katt som ratade kattmaten men som inte kunde få nog av grönsaker! (Blomkol var favoriten…) 😛

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Mullemu
2/7/14, 8:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Va? Är inte katter vegetarianer???? 😮

SuperLimm
2/8/14, 11:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag har en katt som äter det mesta. På bilden äter han broccoli. Sitter jag och äter en smörgås eller så brukar han slå den ur handen på mig och om han vore lite snabbare skulle han ta den och springa iväg med den också, som har gör med tex fiskmaten och småpåsar med torrfoder eller annat i..

Mvh Linn

Upp till toppen
Annons: